`´ Trött, trött, trött `´

Rubriken talar för vad jag är, jag är så sjukt trött men jag ska hålla mig
vaken idag...
Har sove typ höst 2 timmar inatt, sist jag kolla på klockan inatt var den
05.oo & jag hade ställt klockan på 07.oo så klev upp då, klädde på mig & tog en
promenad med Laika..
När vi kom in vid kvart i 8 så kom Aslan förbi & sen satte jag mig vid datorn en stund
medans Robban sov..
Väckte han för en timme sen för han ska ner på stan nu strax & söka lite jobb
m.m. med Christian..
Under tiden tänkte jag damsuga av allt löv & skit som hundarna drar in, tvätta
& diska så jag håller mig vaken..
Tror mamma kommer förbi en sväng idag också, hon ringde för en halvtimme sen
& dom skulle in till stan..

Min syster Ylva skrivs ut från sjukhuset idag också sen hon fick lillkillen,
allt gick ju så snabbt på bara en halvtimme om ja fattat rätt så dom var tvungen & stanna
för & se till så allt är bra när det påverkade hjärtslagen på lillkillen..
Har inte pratat med Ylva personligen än, så kan inte säga att det stämmer till 100%,
men det är så jag fattat det genom mamma.. Så ska se om man kan försöka ta sig
hem nått i slutet av veckan kanske & träffa familjen & nykomlingen ;)

Nepp ta & sortera tvätt nu i olika färger & högar så ja slipper göra det nere i källaren så
det bara är att slänga in skiten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback