`´ Besviken på mig själv `´



Det är vad jag är, för jag sket i att gå ut & gå igår men får mitt straff för det också..
Har ju bestämt att jag ska göra det minst varannan dag & eftersom jag inte
gjorde det igår så tar jag med mig Laika & gör det idag & även imorgon men då
får Aslan följa med som är en hund som kommer hit imorgon som jag ska
börja vara dagmatte åt som sagt.
Så det blir en 2 dagars oavsett om jag vill eller inte..
Men på Lördag blir det vila sen ut & gå/jogga igen på Söndag igen.. :P

Funderar även på om jag ska slå igång bastun ikväll, de kan vara skönt?
Men bara om Robban är på, vill inte sitta där i min ensamhet..

Igår kom Micke förbi & älskling & han satt & försökte gjorde lite musik igår..
Men de gick inte bra så de gick över till nördande istället.
Jag satt själv & pilla lite i Photoshop, & senare på kvällen la jag mig framför
tv:n & kolla på nå skit eftersom det inte är så bra pogram mot natten..
Somnade vid 01.oo-02.oo iallafall...

Ajuste, klippte ävem klor på Laika igår, borsta henne, duscha henne &
borstade tänderna på henne..
Så det stinker nu blöthund på toa & duschen är full med hår som jag
måste städa av idag.
Men nu är hon iallafall vit igen ;)
De blev en lång sovmorgon idag men när ja klev upp gick ja på toa,
klädde på mig & spruta balsam i Laikas päls & borstade
ut den nu när den var torr..
Sen tog jag ut henne på en promenad..

Idag ska jag städa av toan, diska & tänkte ut & gå redan nu så fort jag bloggat
klart medans jag är peppad så jag får det gjort, har ju
även laggt in lite ny musik på mobilen så de blir aewsome!

Halloween snart, va händer då?
Händer de nå kul?

Man kanske ska vara duktig & köpa hem lite godis ifall de
kommer några gulliga ungar & knackar på, men vet inte ens vilken
dag dom gör det?
Haha... Är inte så bra & hålla koll på dagar..

Imorgon ska jag kliva upp redan vid 07.oo..
För Aslan lär komma vid den tiden, sen ska jag även ringa nå viktiga samtal
vid klockan 09.oo imorgon så spelar ingen större roll om det är 2 timmar tidigare..
Behöver ändå vända tillbaka dygnet...

Nu innan jag glömmer det ska jag lägga min kamera på
laddning... Ha en nice dag, lär ju blogga mer senare idag..



Robin Hansen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback