`´ Det börjar bli kyligt `´



Och det gillar jag inte, vill fortfarande ha sommar..
Det är till & med så kyligt att jag börjat tage på mig vinterjacka nån gång, brrrrr...
Så hemskt så hemskt..
Igår var det Söndag & den tillbringa ja som dom flesta, med en lång & lat dag...
Förutom vid 18-19.oo tiden igår då Carro var förbi en sväng med Contessa & undra om
jag & Robban skulle med ut med Laika så fick dom leka av sig lite så vi tog ner dom till tennisplan där
vi släppte lös dom & efter mycket tvekan från Laika att hon fick springa iväg eftersom hon jämt är
kopplad så var det full fart på dom...
HAHA, och Robban skulle springa för & få igång hundarna lite med då ramla han & tog sig ett rejält
lerbad, haha.. De såg kul ut!
Förlåt att jag skratta, men ja.. Hahaha, önska man hade mobilen öppen då & filma..
Sen börja de regna & de var redan kallt & lite småblåsigt så vi gav upp ganska fort & Carro gick hem med
lill tjejen sin & Robban & jag gick in så han fick skölja av sig & sen la vi oss ner i sängen & jag spelade
lite Playstation 3 medans Robban satt vid datorn..
Men jättekul att du titta för gumman <3
Vid klockan 01-02.oo inatt lessna vi & börja kolla på Saw 3 för Robban har inte sett filmerna men den
bara började buffra hela tiden så jag vände mig om & sov & de gjorde han med..

Började kolla på 1:an häromdan & 2:an igår, tycker dom filmerna är helt okej!
Så sjukt äckliga!
Som i 2:an när den biffiga snubben slänger ner ena bruden bland sprutorna tyckar jag en av dom värsta
scenerna för jag är så sjukt nålrädd,
*uscha*
Det är en film som gör att man får rysningar i kroppen!

Idag är jag så sjukt himla sugen på pizza, går snart under!
De va länge sen nu, men var gör man när man inte har råd & köpa en Pizza?
Skulle vara så himla AEWSOME om jag fick mig en, men de kanske går att lösa?
Vi får se vart dagen leder ;) Annars måste jag rota fram nått i frysen, den
börjar också bli riktigt tom nu... :/

Haha, ajuste!
Fick mejl nyligen om att jag vunne 6st MVP-pass till boda borg,
http://www.bodaborg.se/Default.aspx?mId=124
Haha, det är ju skitkul!
Synd man bara är så himla less på Boda Borg i Torpshammar, men det finns ju fler ställen..
Kanske det finns nått ner mot Stockholm?
Ska ju snart dit, det ska jag kolla upp! *hoppas hoppas*
Har ingen aning ja..

Nu vet man inte vad man ska hitta på kväll för nu är det inte Idol förens på Fredag,
jättelångt kvar ju!
Känner så för att se på det, har ju mina favoriter som ja håller tummarna för!

Nu ska ja inte babbla mer här, utan gå iväg nu & ha en kul kväll ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback