`´ Erik & Mariette `´




Skulle ja få välja en kille & en tjej i tävlingen som skulle vinna så är det dom.
Speciellt Erik, han är så sjukt himla grym! Han har en röst som passar allt!
Tror även han kommer vinna allt, men vem vet..?
Jag själv håller tummarna för dom här iallafall :D

 



 

 






Idag har jag iallafall tvättat klart & städat, det är bara damsuga som är kvar & det
gör jag imorgon.
Vid 17.oo tiden kom min kära snyggaste vän Anna hit också & stannade här en stund,
kände mig så sjukt osocial idag, förlåt för det Anna.. Men var verkligen dötrött idag.
När hon komme höll jag precis på laga mat, de blev go'mat idag!
Kroketter & Filé som ja la in i marinad igår.. *
Grymt Gott*
Nyligen har jag sett på Idol som ni märker ovan, kollade även slutet på en film när
Idol var slut..
Nu ska jag & älskling snart lägga oss & kolla på
Pirates Of Caribbean - At The Worlds End..
Har sett den en gång förut, men de va sjukt länge sen så kommer knappt ihåg den..

Sen blir det att sova..

Dröm Sött!



 


Kommentarer
Postat av: anna

tror alla var lika trött ändåså:D haha loveyou

2009-10-26 @ 10:40:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback