`´ Färgat Håret På Christian `´



Christan är här & kom för nån timme sen, har nyss färgat håret på han..
De blev mörkare, Aewsome!
Han är toppennöjd & de borde han vara :D

För en timme sen var Christian, jag & Robban nere i källaren & gjorde rent i bastun & duschen..
De har inte vare använda på länge så var jätteäckligt där så vi bestämde förra veckan att fixa det
& nu är det gjort..
Så på Tisdag när Robban fyller 20 blir det att dricka cider & basta...

Sen sist jag skrev har Robban diskat & gått till Tempo med Christian medans jag
har duschat Laika, även bortsat henne, klippt klorna & borstat tänderna..
Sen efter att plockat rent i lägenheten började jag damsuga & hann med halva lyan,
sen blev den sista damsugarpåsen full..
Så får göra resten imorgon eftermiddag, för har fått lånat Chrilles damsugare.. *tackar mannen*

Imorgon förmiddag tar ja bussen till Torpshammar för ska till mamma & pappa..
Sen på dan imorgon far jag in till Ånge en sväng & sen till Sundsvall igen så
får pappa/mamma skjutsa mig till Willys för & handla mat...
De behövs verkligen nu.. =) , känns bara hemskt att mina fickor kommer vara tomma
sen igen :(

Jo, jag köpte nyss hår också, ska ha clip on's så jag kan sätta in det ibland när
jag ska gå ut.. Saknade redan långt hår så då blev det bästa lösningen som inte sliter på
håret..

Men ska ut med Laika en snabbis nu som håller på attackera grabbarna i sängen med
gnällande & hopp... Antar hon är kissnödig..

Men ha en najs lugn kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback