`´ Frusen `´



Shiit , va jag känner mej sjukt frusen idag... Jag fryser fast jag har en massa
kläder på mig & ett täcke runt mig nu.. Nästan så de är varmare ute, vår lägenhet
är sjuk.. De måste fixas snart!

Klev upp vid 10-11.oo i morse & har inte sove mycket alls i natt
då Robban inte sove & har bökat runt, han är sjuk så han har svårt & andas
på nätterna så därför har inte han kunnat sove bra!
Så när jag vakna sov han så då smög jag upp ur sängen för tyckte synd om han
om ja skulle väcka han då..
Gick & hämta kläder & hoppade in i duschen en stund & sedan klädde jag på mig,
satte upp håret & gick ut på en promenad med Laika..
Precis innan jag kom in fick ja samtal av dom som skulle komma förbi idag med sin hund
som ja kanske ska bli dagmatte åt & dom sa dom var på väg.
Så väl inne igen fick ja väcka min stackars älskling som sov så sött så jag
fick damsuga som inte var gjort igår & torka golven,
sen var dom här..
De gick hyffsat förutom att Laika var lite tjurig av sig idag, men det släppte
när vi alla var ut på en liten promenad till stranden där dom släppte sin hund,
Aslan som han heter..
De verkade gå toppen & låter som om jag skulle få vara dagmatte, vi skulle höras
veckan efter den som kommer så skulle vi börja lite smått med några dagar & sen kanske
utöka det till varje dag om de går toppen som det troligen kommer göra & om jag har tid,
men jag har ingenting planerat ännu på nå studier/jobb...
Så det är nog chill det...

Just nu sitter jag & planerar på vad man ska äta idag, är pank..
Har knappt nån mat hemma, så det är lite svårt /=
Så fort ja får pengar igen ska de handlas massa mat sen hade jag tänkt mig
att börja julhandla =) Hälften nu & hälften i December..
Lite lättare än & ta allt samtidigt...
Har absolut ingen aning alls vad jag ska köpa åt min familj & absoulut ingen aning
om vad jag ska köpa till Robbans familj, sjukt svårt de dät med julhandling...

Om nån har lust & vill ha lite bilder redigerade så säg till föresten,
håller på & öva & ska bli bättre i Photoshop men de ä så svårt & hitta bilder själv& komma
på vad man ska göra ås roliga om nån skickar nå bilder & kanske har nå önskemål på hur
de ska vara eller om ja får fri hand?
Håller ju mest på retouching, det är de jag är bättre på..
Sminka folk i Photoshop, fixa hyn, ta bort saker man inte gillar..
Färga/slinga hår & mycket mer...

Har alltid velat fotografera folk & ta "modell" bilder så därför har jag inriktat mig
mycket på det...

Kan även försöka göra en header om nån önskar det, har bara gjort den en gång
& det är den jag har åt mig själv.. Men kan mer än gärna försöka
om nån vill ha en..

Nog snackar om det, nu ska jag göra lite annat än att blogga..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback