`´ Happy Halloween `´



Det är väll nått sånt man brukar säga?

Blev inte att jag skulle ha hunden Aslan idag då
familjen som har honom blev sjuk & stannade hemma själv..
Men han kommer på Måndag - Onsdag...
Han ska inte övernatta här, utan vara här under dagarna då dom jobbar...

Idag har vare en chill & skön dag...
Älskling & jag har vare nere på stan en sväng där vi först mötte Sanna
& sen gick vi till Hemköp & handlade lite
snabbhamburgare & gick sedan vidare till en spelaffär på IN köpte även Rockband!
Sen for vi hem.. När Robban började att ställa upp det kom såg vi att det inte följde med
ett spel, att vi var så dum & inte kollade det innan eller fråga om det?
Haha,var väll för iviriga att komma hem & nörda.. :O
Så Robban ringde Christian som var hos en polare & fråga om han ville joina oss ikväll & om
han kunde mötas på stan så dom kunde kuta & köpa spel till kittet vi köpte & självklart
gjorde dom det medans jag stannade hemma då med Laika & tog de lugnt..
Efter en & en halv timme var dom här igen & då gick Christian & gjorde några ärenden
& när han kom förbi igen så gjorde Robban i ordning mat & bjöd på det..
Sen kan ni  ju gissa vart vi satt fast ikväll?
Haha.. Men fett najs ju.. Så mycket roligare med fler instrument..
Jag satt självklart fastklistrad i en stol bakom trummorna så borde vi det här lagret ha
skavsår i röven!
Men så illa är det inte, .... ... ... än!

Christian gick för en halvtimme sen så nu ska jag & älskling snart sova,
tänkte bara blogga av mig lite först!
Imorgon blir det ut & gå på långis för mig & Laika igen & Robban ska ner på
stan med Christian en sväng..
Hade tänk smådricka lite här imorgon & spela Rockband, haha...
Känner att vi inte vill på nån storfest, ja vettefaan.. Har verkligen  tappat suget
på sånt shiit.. Har så mycket trevligare hemma med nära vänner & självklart
med min kära, underbara pojkvän Robin <3
Få se om man får tag på nått & dricka för den delen för systemet var ju tydligen stängt
imorgon :O Haha.. Men sånt löser sej alltid :D

Nepp, nu får ja snart limma upp ögonen, men vore inte bästa lösningen så dags
& dra sig till sängen iställetför..
Sov inte gått, ha hemska drömmar om spöket Laban..
Det är en kuslig helg på G nu, man vet aldrig vad som händer när alla
läskiga, utklädda ungar är i farten!




Kommentarer
Postat av: anna

åh jag vill också komma och rocka röven av mig :-O hör av er :o kyss!!!!

2009-10-31 @ 13:37:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback