`´ Header `´



Sitter just nu & pillar med lite bilder i Photoshop, måste ju försöka lära mig mer så...
Hade även en tanke i huvudet på att kanske göra en header åt någon om nån
vill ha? Säg gärna till isåfall :D

Isåfall får ni berätta lite vad ni tänkt er, för färger, bredd m.m.
Och skicka bilder som ni vill ha med..
Så får jag se vad jag kan göra, är inte så bra men jag vill ju lära mig
& för att 'ra mig måste jag ha nått & arbeta på ;P
Blev ju grymt nöjd över min egna header, den har jag gjort helt själv...


Idag har de vare en lugn dag, har spelat lite Sims & vare ute med Laika & lekt med
henne..
Nu väntar jag på att Robban ska komma hem som är på Tempo & handlar lite
saker så vi kan göra oss nått & äta..

Oj, nu kommer han precis, så ska ta & ställa mig & göra mat då...
Får se om ja skriver nå mer i bloggen senare, kanske kommer upp nå redigerade bilder
om inte annat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback