`´ Helgen snart slut `´



Ja, nu är det Söndag & imorgon är det början på en ny vecka..
Med mig är det bättre & saker & ting börjar lätta lite, skönt är det...

I Fredags hade vi ju fest i lägenhetshuset, blev inte riktigt som vi tänkt oss den kvällen,
men de dög ^^,
Var ju iallafall inge bråk & sån skit..
Fick även träffa MALIIIN & de va jättekuul, henne hade man saknat
<3
Sen fick man även självklart träffa annat kult folk!

Var inte uppe så jättesent den natten då jag & Robban hade Laika hemma,
så var väll hemma vid 3 tiden, men innan det så gick vi & rasta henne flera gånger eftersom vi
bara var hos grannen..

Den 15-20:onde åker jag & Robban till Stockholm & då ska Laika få vara hos Carro..
(fanns inga djurvagnar hela vägen till Stockholm)
De tror ja hon kommer tycka är superkul, om hon inte fortfarande är småtjurig hela tiden som nu,
för just nu löper hon.. Hon börja med det i Torsdags/Fredags..
Måste köpa ny löpbina åt henne för den hon har nu är för stor.. Den ska Contessa
få för den passa henne perfekt...
Bra gjort av djuraffären när ja köpte den, sa att jag skulle ha en löpbina för medelstor, lite mindre än medelstor hund & då skulle den här passa bra & den passar på en Grand Danois, det är ju som en björn..
Haha, inte för att övedriva, men nästan iallafall då ;)

De ska bli skönt att åka till Stockholm, åker även dit den 23-30 December, blir att man firar jul
det här året där...
Kul med lite variation & se hur dom firar julen..
Ja vet exakt vad jag ska önska mig i julklapp av familjen, pengar till att fixa lägenheten!
Låter inte det toppen?
Oavsett om ja får mindre slantar av många så blir det mycket i mängden!

Igår läste jag tipps om en jättebra sida med filmer/serier som man kan kolla gratis..
Så igårkväll hade jag, robban & Laika en lååång myskväll med filmer & annat kul ;)
Först började vi kolla på
Crank high voltage men var dåligt ljud på den så gav upp,
så vi kollar på den en annan gång... Ja som gärna vill se den,
Crank 1 är en av mina favoritfilmer!
Sen kolla vi på
Dragonball & den var faktiskt helt okej..
Sen blev det
18 Year Old Virgin men den var skitskum, sjukt skum!
Sen vände jag mig om för att sova & Robban börja kolla på en annan film som han ska kolla
resten på idag för den verka tydligen bra!
Den hette
Felon.. Kanske man ska kolla på den själv en annan dag..


       



Tråkigt väder idag, så lär bli en lugn dag idag också med en massa film..
För nån timme sen klev jag upp & då var jag ut med Laika på en lite längre promenad..
Var även ner till stranden en sväng där hon fick leka av sig, vågorna tyckte hon var toppen idag!
Haha, roligt & se!




Kommentarer
Postat av: anna

sv: äter inte naturdiet utan naturilliet eller vafan de heter:P de gick på 215 kr för 25 potioner

2009-10-05 @ 07:28:55
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Okejokej, är det lika bra? :O

2009-10-05 @ 13:30:36
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback