`´ Home Sweet Home `´



Nu är Robban & jag hemma igen & jag har satt mig ner en stund
för & ta det luungt... Man blir så himla trött av att åka tåg, jag förstår inte varför?
Man sitter ju bara där & jag har typ halvsove hela vägen & lyssnar på
musik.. Hur jobbigt är det?

Snart ska jag vandra iväg & hämta Laika, & eftersom jag inte kommer
ha ork till att laga mat blir det nog Pizza idag...
Resten av veckan ska jag spendera med att lösa en massa problem,
eller ja.. Turligt nog är hälften nyss gjorda så det är världens lättnad
mest för Robban men även för mej, så nu är det bara en massa småsaker...

Ja, i Märsta hände inte mycket... Vi for mest iväg för att de skulle va skönt &
lämna Sundsvall så vi harmestadels slappat & umgåtts med Robbans familj.
Och även självklart firat hans 20års-dag.
Han fick med sig en dator hem nu som har blivit fixad & sen har han fått en stor
tatuering i present som minst kommer kosta kring 3.000kr iallafall..
Så den ska han nog troligtvis göra strax efter julafton & då ska jag även passa
på att göra min för var in på ett bra tatueringsställe & kollade vad min tatuering
skulle kosta & det skulle iallafall gå på 1.500-2.000kr..
Så i julklapp kommer jag önska mig pengar till det iallafall :D
De bli en super present, och blir det mer pengar än det i julklapp så kommer
resten gå åt på att inreda lägenheten..

Nä, faan vad jag längtar till Julafton, haha.. Ajuste, har ja sagt att jag inte blir
hemma då?
Utan ja ska spendera den i Stockholm..

Vad gjorde vi i Stockholm då?
Jo, vi kolla mycket på film & så.. Sen har vi äte en massa, haha..
Sove, spelat massa spel på både dator & bordsspel tillsammans med familjen..
De ha vare rätt så kul & avslappnande iallafall, slippa tänka på bekymmerna
här hemöver..

Nä, nu ska jag se om jag får tag på Maliiiin, behöver snacka lite vett med den bryyden ;)
Nejdå, men hade tänkt be henne om en liten liten tjänst sådäraaa asså!

Sen måste jag hitta på nåt med Anna i veckan också för jag saknar flickan!!!
Hon åker ju bort i helgen & blir borta en vecka :(

Men nu ska jag hämta Laika :D




Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig med hjärtat!<3

2009-10-20 @ 19:01:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback