`´ Maliiiin får äran & vara min Rubrik `´



Lill Malin var nyss här & slösa på sin tid & umgås med oss lortungar här i stugan & hon räddade ett liv idag,
Robbans!
Han hade nämligen inga cigaretter så här kommer hon flygandes in som en cigarett fantomen!

Vi har bara chillat & snackat massa skit & sutte framför tv:n, & just nu väntar ja på
att klockan ska bli 00.oo, för då är det dubbelavsnitt av 2 and a half man som ja missat idag..

Det har vare en lugn dag idag och ja var uppe redan vid klockan 09.oo,
för & ringa nåra viktiga personer.. Efter de la ja mej ner i sängen breve Robban så han fick
fortsätta sova & ja somna väll till en liten stund till...
Idag har jag mest chillat framför tv:n och datorn, så har vare en riktigt lat dag..
Men finns inte så mycket annat jag kan välja & göra heller då jag inte ens har pengar så ja kan åka ner
till stan, är sjukt fattig just nu..

Imorgon blir det också till att kliva upp samma tid som i morse, måste ringa nå samtal då också..

Mamma var snäll & ladda på min telefon idag, tack så mycket <3

I helgen vet ja inte alls vad som händer, åker till mamma & pappa på Söndag iallafall för jag ska till Ånge
på nått möte på Måndag..
Huuva, ja vill inte dit, ja gillar verkligen inte Ånge...



Jag Älskar Dej Så Jävla Mycket
och de vet du!
Såra mig aldrig igen, aldrig?
Lova mig det, lova..
Oavsett om jag har svårt & tro på dom orden,
men jag vill försöka, jag försöker redan nu!
För jag älskar dej så mycket!





Kommentarer
Postat av: anna

åh pluttisar vad fin ni är:D

2009-10-09 @ 15:18:32
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Du är fin <3

2009-10-10 @ 15:55:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback