`´ Måndag `´



Idag har det inte hänt mycket, hittils..
Micke ska väll komma över idag eftersom han inte kom igår..
Igår var Christian här & 2 släktningar till han, vi åt middag tillsammans
som blev köttfärs & pasta med smältost..
Sen blev det film & även spel av Uno.. *trevligt, trevligt* ;)
Efter filmen var slut var klockan kring 22.oo & dom gick hem & Robban &
jag satte oss & nörda en stund..
Ja satt & spela Juiced 2 ett tag tills de fick för sig att det inte ville funka
& då ägna jag lite tid åt Fl Studio..
Lessnade efter ett tag & gick ut med Laika på en sista promenad, hoppa i duschen
& kollade klart på Hulken 2 som ja somnade ifrån häromdan sen sov vi..

Idag är en bra dag, helt underbar!
Saker & ting har lättat...
Helt underbart & ha den känslan...

Jo, eftersom ja ska vara dagmatte om dagarna försöker jag hitta nå
jobb man kan arbeta hemifrån med, gärna på datorn eller nått..
Nån som vet nå bra sånna? Har ingen aning alls vart jag ska söka det..
sjukt svårt, så kom gärna med  tipps!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback