`´ Party In Da House `´



Ikväll blir de fest, Robban & jag har snackat med alla grannar så alla ska ha fest samtidigt i huset, så blir
fest i hela hyreshuset!, Yippeh, hoppas de blir riktigt riktigt skojj..
Men vettefan vad som hänt folk, alla bara säger vet inte när man bjur in dom..
Sen äre lite segt ännu men för att vissa grannar fortfarande jobbar & så, men den kommer la folket..
Några är på väg hit nu så ska vi börja med att sitta här & chilla tills fler kommer..

Just nu småkikar vi på Idol, och jag har min favorit bland killarna & det är Erik, han kommer
jag hejja starkt på.. Bland tjejerna är det 2 som jag inte kan välja mellan, båda är olika bra på olika sätt
& har helt annorlunda röster & det är Tove eller Mariette..
Vilken håller ni på? =)

Igår var jag & Robban & hälsa på Anna, vi hade Idolkväll där..
Myys va de & asskojj att träffa bruden min <3 Gosh, ja som saknat dej som fan!
Och nu snart kanske jag träffar henne igen, tror hon skulle komma förbi =) <3 *Hoppas*

Idag har Robban & ja städat som fan inför kvällen, & tvättat..
Mamma & Pappa var förbi en sväng idag ocskå & av dom fick vi rostbiff, potatisgratäng,
en liten slant till ikväll & toapapper , haha.. Tackar <3
Ni är underbara! Upplåsbara... Barbara...!

Nä, nu ska ja hämta mig ett andra glas grogg innan det knackar på dörren!

Ha en trevlig Fredag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback