`´ Städ-Dag `´



Somna inte förens vid 04.oo inatt & klev upp vid 11.oo...
Har inte alls sove bra då min hund har fått för sig att vrålsmaska om nätterna,
Robban har fått sagt till henne tusen gånger inatt men efter 5-10sekunder
igen börja hon smaska..
Så hyffsat trötta kommer vi vara idag...



Kollade även på film inatt, Crank High Voltage...


CCCC
[Älskar ettan , men denna var också kung..
Sjuka filmer men även så sjukt bra...
Jason Statham är en av dom grymmaste på att göra film,
fan avgudar han!]



Idag ska ja ta mej ork & städa, har inga damsugarpåsar men ska
höra med Christian om ja kan låna hans damsugare en sväng...
Ska även tvätta, om ja minns rätt så har jag tvättid idag, de
måste ja gå ner & kolla...

Sen ska Robban & Christian börja träna så dom ska ut & jogga idag så
jag funderar på att ta med mig Laika & joina dom, har ju tjatat länge på att
jag också ska börja träna så..
Så varför inte? Bara roligare när man är fler...
Börja använda stegräknaren igen som jag fått av käraste vän Anna <3

Imorgon SKA jag ner på stan också en sväng på arbetsförmedlingen,
sen kanske jag har tänkt mig & hälsa på mormor en sväng, det
var ett tag sen nu...
Måste även upp tidigt tidigt imorgon & fixa lite papper...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback