`´ Städa & Ut & Gå/Jogga `´



Det är mina mål för idag som jag ska göra...
Hade tänkt & börja städa nu snart, så fort min mage är lite bättre..
Robban är nere på stan just nu & klipper sig men jag orkade inte följa
med då jag har ont i magen..
Men de går över snart förhoppningsvis så ja kan sortera saker & ting
runt golven/dammsuga & diska..

Håller på att lägga in lite ny musik på mobilen just nu också så jag har nått bra
& lyssna till när jag tar Laika på en långpromenad (Y)
De blir toppen det!
Haha, eftersom jag är så sjukt otränad kände jag till & med av igår i benen
att jag hade vare ute på en långpromenad i förrgår, pinsamt värre!
Men så kan de vara, håller ju på att ändra på det nu!

Christian & Robban lär ju också ska ut & jogga idag & vara duktig...
Ajuste, måste åka handla imorgon också..
Men de beror på, hitta en sida nyligen så man kan  beställa hem mat,
Robban ska hjälpa mig & kolla upp den & se så den inte är för dyr.
Det är ju jobbigt för oss & ragga skjuts till Willys varje månad när
man inte har bil & körkort, så de vore ju en perfekt lösning om de kommer funka..
Isåfall beställer jag mat imorgon.. :D

Nä, nu är musiken klar så ska se om de är nått ja missat..
Tjingeling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback