`´ Tidsfördriv `´



Hitta ett tidsfördriv som jag låna från min älskade väns blogg Anna.. <3
http://aejonsson.blogg.se/



1. Jag har insett att min senaste kyss - Var helt underbar!
2. Jag lyssnar på - Coheed And Cambria - Wake Up *Toppen Låt (Y)*
3. Jag pratar - Typ aldrig , är en ganska tyst tankespridd tjej som tänker på konstiga saker...
4. Jag älskar/tycker om - Robin Hansen, Min Familj & Mina Vänner <3
5. Min bästa vän är - Anna & Petra, de kommer ni alltid att vara!
6. Min första riktiga kyss- Kommer jag inte ihåg, haha... Mathias kanske?
7. Jag avskyr när folk frågar - Mig saker av huve tage för då kommer min osmarthet fram som ja inte vill visa ;)
8. Kärlek är - Underbart & inte alltid så enkelt, men man kan inte leva utan det!
9. Någonstans, tänker någon på - Svarta metal kycklingar ;) N' I know who... ^^
10. Jag kommer alltid att - Ja, vad räcker mitt minne till? Haha, nä.. Ja kommer inte på nått bra & skriva här..
11. Jag är hemligt förälskad i - Ja visar min kärlek för dom som förtjänar den, så här håller vi inget hemligt..
12. Sist jag grät var - De va ett tag sen nu...
13. Min mobiltelefon är - Grymt älskad & Underbar, En Sony Ericsson W595i (Black)
14. När jag vaknar på morgonen - Ligger jag kvar & drar mig en stund eller somnar om.. Haha.. Annars går jag upp på toa & sen ut med Laika...
15. Innan jag går och lägger mig - Sitter jag väll oftast vid datorn eller tv:n med Robban... / Tar en sista promenad med Laika..
16. Just nu tänker jag på - Att jag ska borsta ut håret & gå ut med hunden...
17. Bebisar - Är något jag inte vill ha än på ett bra tag...
18. Idag har jag - Sove, vare ut med Laika & läst bloggar...
19. I kväll ska jag - Städa kanske, om jag får ork.. Annars ska jag göra det imorgon & tvätta..
20. I morgon kommer jag - Kliva upp tidigt & göra ett litet ärende, & tvätta... Kanske även åka på arbetsförmedlingen en sväng...
21. Jag vill verkligen - Att alltig ska lösa sig...
22. Just nu känner jag att - jag måste gå & skita innan jag går ut med hunden...




Kommentarer
Postat av: anna

du är bäst och snyggast älskling

2009-10-21 @ 14:25:46
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback