`´ Ute & Gått/Joggat En Timme `´



Vid 16-17-oo tog jag med Laika ut på en långpromenad där jag även joggade
mellan varven, det märkt att man är otränad för fick mjälltugg för minsta
lilla, men det ska det bli ändring på..
Ska mins ut varannan dag & varje vecla ska stäckorna jag går/joggar
bli längre.
Ska även börja basta nån gång i veckan, sånt är också bra.
Måste ju börja uttnytjja bastun när man har en :D

Robban har också börjat tränat med Christian, så det är inte bara
jag som ska ha all beröm ;)

Just nu sitter jag ensam i lägenheten med Laika,
hon är slut sen idag så hon har rövat sängen för sig själv & allt jag
hör är klockans tickande ljud, men det är skönt med lugn & ro ibland..
Där man kan tänka i sin ensamhet, men ska snart sätta mig
framflr Photoshop igen tror jag, eller så blir de FL Studio, få se!
Så fort Robban kommer hem iallafall ska vi ut & gå igen, men
bara till Tempo för & köpa lite chokladpudding & hyra nån film tills ikväll..
Har inte äte nått idag heller så vi tänkte även gå förbi macken & kanske köpa
nån korv med bröd där.. De låter toppen!
Finns inget bättre än en Hot Dog Med Kababosskorv i & ketchup & massa
vitlökssås.. Haha, jag är hemsk när de gäller vitlök..
I just love it so much, det är så satans gott!

Ska ladda på kameran ikväll så kanske man kan ta sig några höstbilder med
Laika imorgon så jag har lite nya bilder att redigera & lägga upp här..
Kanske kommer en bild eller två på mig också om ni har tur ;)

Haha... Nä, nu ska ja kolla om den nya sidan ja bleve medlem på är
nå bra.. Se Yaa.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback