`´ 05.oo `´



Gick & la mig rätt tidigt igår då min dag kändes ganska usel & ja ville bara sova bort den, sjukt
fruktansvärt tråkig den var!
MEN, då kunde jag inte sove en blund förens Robban gick & la sig & det var 5 i morse, tog nån timme innan jag kunde sova då också sen vakna jag av ett sms vid 10.oo i morse & sen har jag halvsove till klockan 12 & låg sen & drog mig en stund..
Klev sen upp, var ut med Laika medans Micke packade sina grejjer & nu har han åkt & Robban hängde med & hjälpte till med sakerna...
Idag kommer lillasyster hit också & sover här, ska fixa hennes hår idag & sen ska jag vrålstäda idag
gfast jag igentligen inte har nån större lust, men bäst & få det gjort bara..
Annars slutar det med att man hela tiden tänker "Jag hunnder göra det sen, jag gör det sen" & sen händer
det inte förens veckor efter!

Undrarvad jag ska göra för middag idag också?
Funderar starkt på våfflor, det är ganska lätt & göra & alla älskar våfflor med vispad grädde &
hallonsylt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback