`´ Dagmatte `´



För nån timme sen var jag & Robban ute med Laika & hämtade upp Gran Danois'en som jag hade sist som
ni kanske minns ja skrev om.. Contessa heter hon iallafall för er som inte vet det..
Hon ska stanna här hos oss tills på Lördag/Söndag för hennes matte skulle bort...

Som ni ser har jag börjat blogga så gott ja kan igen, men har inte så mycket vettigt & skriva
om just nu då jag jag inte gör nå mycket om dagarna då man varken har ork eller lust just nu..
Men det ändrar sig snart förhoppningsvis...

Imorgon ska jag upp vid 09.oo iallafall & ringa ett viktigt samtal,
sen MÅSTE jag ner på stan & göra ett annat ärende.. Oavsett om jag vill eller inte,
men kan va bra & puscha på mig själv iställeför & ligga hemma & tänka hela dagen..

Idag har jag inte äte nått nästan på hela dagen heller, orkade inte heller göra nån middag..
Så har överlevt på 3 mackor som jag nyligen käkat!
Känner mig inte ens hungrig konstigt nog, jag som ÄLSKAR mat!
Nå tipps på vad man kan göra som är enkelt & gott till middag imorgon?

Appråpå mat, vill tippsa er läsare om en blogg också om en jättebra tjej,
Emilia..
Hon har börjat lagt ut suveräna recept, eller ja.. Har inte hunnit testa nått ännu
men det låter super som "
Limepasta"!
http://emiliacornelia.blogg.se/2009/september/recept-limepasta.html

Det ska jag ta & testa, lät det inte gott?

Just nu har jag inte så mycket mer & skriva, ska ändå gå ut & gå med hundarna
en sväng & sen ska jag försöka sova har jag tänkt mig eftersom jag inte alls
sov bra natten som var..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback