`´ Förskyld som fan `´



Igår trodde jag verkligen att jag var på bättringsvägen, men inte fan var man det...
Idag är det lika dant igen, har ont i huvudet & haft det hela dagen & alvedonen har inte hjälp,
även ont i halsen men den håller jag på försöka bota med fisherman's friends , får se hur det går..
Och snuvan hoppas jag på att den försvinner snart, för känns som jag har svårt & andas på nätterna...

Idag har vare en slö dag eftersom man inte vare på topp, har sutte lite framför datorn, sutte & löst
korsord i Knep & Knåp tidningen älskling köpte åt mig igår.. <3
Tror jag bleve beroende av dom, satan vad jag hade saknat att ligga ner i sängen & bara klura &
fundera över lite korsord m.m.
Just nu sitter jag nere i tv rummet med Melissa's skoldator & kollar på fotboll med killen min,
det är Sverige mot Malta & skit verkar det gå..
Att dom inte gjort ett mål ännu, Malta är inge bra!

Har inte heller fått  nå pengar idag så hyffsat less, jag längtar så att få komma till Sundsvall..
Bara just det här med att har man inge & göra, fine.. Ta en ride ner till stan så är
allt genast mycket roligare...

MÅÅÅÅÅÅÅL!!!!
Sverige gjorde mål, wihooooo
81 minuter tog det!

Haha, nej sluta blogga nu & fortsätta kolla på fotbollen! :D
Sen blir det Idol, jag missade första avsnittet igår men får kolla det sen på
tv4'as hemsida..

Får se vad de finns för talanger detta år & skandaler ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback