`´ Klockan Nio `´



Imorse klev jag upp vid klockan nio & ringde ett samtal men snubben som jag sökte hade inte tid så hon i
receptionen skulle be han ringa upp så jag gick & la mig igen & vänta på att han skulle ringa.. Men nää, det gjorde han inte förens nyligen..
Har inte vare ner på stan idag som ja skulle, men skitesamam...
Funderar på att äta Pizza idag så ska snart ta ut hundarna på promenad mot Tempo kanske & köpa sig gäst &sskinka att ha på så får det bli en ost & skinkpizza & en med köttfärs & ost..
Tror de kommer bli toppen ;P

Snart har jag ännu ett till Singstar,
Pop Vol.2, hoppas de är nå bra låtar på den..
Eftersom mina gamla skivor är trasig håller jag på fixa nya, än så länge har jag
Motown, Anthem & 80's.. Försöker även hitta Disney men skitsvårt ju, nån som vet vart jag kan få tag på det?
Hittar bara på spanska & andra konstiga språk..

Haha, Robban är knäpp i huve idag också, när jag börja sjunga på "Havet är djupt, havet är hjupt.. Nere på botten, där är det toppen , lyssna & njut" då kommer han & pajjar med "Fittan är djur, fittan är djur.. nere på botten, här är det toppen.. Jag hittar inte ut"

Vadå pajja?! :O Haha, men de lät lite kul!
Fast ja ska inte klaga, vet inte ens om ja sjöng rätt text^^,




Kommentarer
Postat av: anna

sakn

2009-09-24 @ 15:16:56
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: anna

saknar dig ankunge!

2009-09-24 @ 15:17:21
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

hurru vill du hjälpa mig med min design? jag fattar ingenting om sånt :P och du har ju lyckats bra ser jag! :)

2009-09-24 @ 21:48:50
URL: http://emiliacornelia.blogg.se/
Postat av: Cissy

Emilia: Hej Tjejen!

Jag sklle gärna kunna göra ett försök att göra en design till dig om du vill det?

Jag är inte superbra då den jag själv gjort är min första jag gjort till nån blogg, men jag kan alltid göra ett försök.

Sen är headern den ända jag gjort, resten med färger & sånt över hela bloggen har jag bara gått in & ändrat bland koderna som jag också kan göra om du inte kan det =)

Bara att du förklarar exakt vad du vill ha så ska jag göra ett försök, vad du önskar för färger m.m.på en header till att börja med..

Om om det är nå specielle bilder så får du skicka det till mig :) Kan prata mer om det på msn.. <3

2009-09-26 @ 01:27:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback