`´ Lista... `´

Har du ett par blåa string? - Ja
Vem var den senaste du pussade? - Sebbe <3
trivs du med det ? - Ja
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - idk
Gillar du nån nu ? - Som fan
Vad gjorde du inatt ? - Bläh. dator, åt glass?
Och i förrgår natt ? - Dator
Vad gör du innan du ska sova ? - Ligger & funderar
Kan du prata med din mamma om allt ? - Ja
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Ja
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - Ja
Choklad eller glass ? - Choklad
Stövlar eller gymnastikskor ? - Converse
Kjol/klänning eller jeans ? - Jeans
Hemstad? - Torpshammar
Hårfärg? - Svart/blont
Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Är kär.
2. Tror du på kärlek? - Tror det
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - ja...
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? -  idk..
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - Nu är väl Sebbe den närmsta, så ja, det är jag.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Ja
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - Vet inte
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Tror det
Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? - kärlek
2. Vin eller öl ? - öl
3. Dag eller natt ? - natt
4. One night stand eller förhållande ? - förhållande
5. Tv eller internet ? - internet
6. Pepsi eller cola ? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - beror på när/vart & hur man känner just då.
8. Färgfoto eller svartvita? - beror på
9. Telefonkontakt eller face to face ? - ftf
10. Bilddagboken eller myspace ? - bdb
"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - nej
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? - ja
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - ja
4. Har du hoppat bungy jump ? - höjdskräck, så nej
5. Har du nånsin gjort slut ? - ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - ja
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - ja..
1. Saknar du någon just nu ? - ja ;_;
2. Är du glad ? - nope
3. Är du fundersam ? - ja
4. Är du uttråkad ? - ja
5. Är du tysk ? - nej
7. Är du italienare ? - nej
8. Är du fransk ? - nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - ja


... Här kommer det en lista med frågor eftersom jag har extremt tråkigt, stal den från min lillasysters bilddagbok:
doomsdaydemon & eftersom jag inte orkar bdb längre så hamnar den här...


Har du ett par blåa string? - Ja, nått par har jag väll...
Vem var den senaste du pussade? - Contessa...
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? - Min mobil är trasig så kan inte räkna, men typ 80% är väll killars nummer...
Gillar du nån nu ? - Robban <3
Vad gjorde du inatt ? - Låg & myste framför en film & dog av värmeslag... Mitt rum är hemskt!
Och i förrgår natt ? - Kollade på film då också om jag minns rätt?
Vad gör du innan du ska sova ? - Lite olika,sitter framför datorn / Myser mer Robban / Löser Korsord...
Kan du prata med din mamma om allt ? - Det mesta...
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? - Ja...
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig ? - Beror på när, just nu skulle jag bara bli rädd & tycka det gick alldeles för fort...
Choklad eller glass ? - Ohhh, svårt val.. Blir det wollie eller bollie, nej det blir nog CHOKLAD!
Stövlar eller gymnastikskor ? - Fuck båda!
Kjol/klänning eller jeans ? - Jeans...
Hemstad? - Sundsvall
Hårfärg? - Jag har ju färgat det men de kommer bild på det sen... Har bara inte pallat fixat nån ännu för har inte haft kameran laddad på ett tag då jag inte tage mig ork & sökt laddaren...

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - Är förälskad i min Robin Hansen <3
2. Tror du på kärlek? - Absolut! Sen jag träffa Robban tror jag på true love!
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Det har väll alla på något sätt genom nån kille/familj/vänner eller annat shit..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta ? -  Jag vet inte, har jag?
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän ? - Nepp...
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom ? - Nej...
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon ? - Har världens bästa förhållande nu...
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare ? - Hur ska man veta det om det är en hemlig? ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja...

Tio saker: This or That
1. Kärlek eller pengar? - Kärlek...
2. Vin eller öl ? - Öl, vin är bland det äckligaste jag vet...
3. Dag eller natt ? - Dag, mörkret är scary :O
4. One night stand eller förhållande ? - Förhållande!
5. Tv eller internet ? - Internet!
6. Pepsi eller cola ? - Cola ofc...
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - Romantisk hemmakväll med Robban <3
8. Färgfoto eller svartvita? - Beror på, men är mer för svartvita då jag gillar kontrasta/mörka färger..
9. Telefonkontakt eller face to face ? - Face to face, gillar inte & prata i telefon...
10. Bilddagboken eller myspace ? - Facebook, | Myspace har jag inte & bilddagboken har jag lessnat på...

"Har du nånsin"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - Nepp...
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? - Man har väll haft tanken...
3. Har du nånsin gjort något du ångrar ? - För mycket, för mycket...
4. Har du hoppat bungy jump ? - Nej, men ska göra det nån gång , I Promise!
5. Har du nånsin gjort slut ? - Ja...
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ? - Nej, uscha vad man skulle må illa...
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa ? - Ja...
8. Har du nånsin gått på bio ensam ? - Nej, skulle aldrig göra det heller..
9. Har du nånsin tyckt att världen suger ? - Ja, nån gång.. Men finns både mycket gott & ont..
1. Saknar du någon just nu ? - Anna <3
2. Är du glad ? - Inte just nu, är så sjukt uttråkad & less på att vara ute på landet..
Finns ingenting att göra...
3. Är du fundersam ? - Ibland är jag det...
4. Är du uttråkad ? - JA!
5. Är du tysk ? - Kenny?
7. Är du italienare ? - Achomobaddula?
8. Är du fransk ? - Do re mi shöööne? Duschslang?
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - Jajjimen!



Kommentarer
Postat av: anna

saknbar dig med älskling<333333333:(

2009-09-03 @ 06:55:36
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: anna

saknbar dig med älskling<333333333:(

2009-09-03 @ 06:55:38
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback