`´ Onsdag Kväll... `´



... Kvällen har vare lugn & jag har precis vare ut med hundarna & gett dom mat...
Innan det var jag & älskling ner & jag gjorde mig lite fika & vi satte oss i tv-rummet med resten av familjen & kollade på tv med dom, det blev "Försvunnen" & sedan kollade vi på "efterlyst"...
Katten som familjen har också var så söt så & låg med Robban & myste strax över en timme,
de syns verkligen hur mycket Robban älskar katter men på köpet med flickvännen sin fick han istället en hund ;)
Men inte vilken hund som hellst utan världens underbaraste Laika, trots hans hundrädsla i början men
nu är de även hans lilla tjej.. :D

Har tankar också på en till hund men får bli senare, isåfall en renrasig :)
Appråpå hundsnack,
Jag vet inte än om jag vill ha valpar efter Laika eller inte heller, hon är ju så himla fin & valpar är efterfrågade
& de skulle vara super om hon para sig med en Samojed...
Men men, så länge man är osäker blir det inget av så det får ligga i tankarna längre...
Det kräver ju en del det också, det är ju inte bara & skaffa...
Utan det är tid/pengar/skötsel det också & sen ser till att man får alla såld..

Nu står Contessa & smågnäller & puffar mig på armen & vill att jag ska vara lite mer social med henne så ska väll ta & bädda sängen & lägga mig & mysa med henne där & även älskade Laika, sen får ju gärna pojkvännen vara med också så kan vi ta & fixa fram en film & se på, men har ju inga hemma typ.. Bara sånna man sett hundra gånger...
Man kanske skulle ha vare till Ylva eller Veronica & lånat nåra av dom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback