`´ Party party... `´



... ajjimen, igår var jag & älskling till Petra i Torpshammar & när jag kom dit var Sara där,
jättekul & träffa henne..
Strax därefeter kom Christian & Stefan med drickat & vi började smådricka..
Sen kom Kicki & sen André...
Kicki var kvar tills kl.10.oo sen drog hon med tåget till Sundsvall för hon skulle ut på krogen med
tjejorna..
Magnus kom därefter & sen nå folk till...

Jo Emil var förbi en sväng & fick se hans valp & den var supersöt & sen när han skulle till & åka
som var trött efter att precis komme hem från Stockholm kom gamle vän Björn ;P
Fan va kul det var & träffa alla folk, speciellt Björn & de man inte träffat på tusen år.. :|
Inte sen strax efter 9:an...

De var fest i Viskan också så alla drog dit så då skjutsa snälla Björn mig, robban & Petra dit en sväng
& kollade där..
Där var det bara skummt folk förutom min syster Veronica's kille så snacka lite me han & åkte sedan hem för alla var bara borta..
André var kvar hos Petra & la sig & sov där så han hade nära till jobbet idag & petras kompis Emelie var kvar
med André för hon hade ingen lust & hänga med..

Inatt har jag inte sove bra, hade mardröm om familjen & sen vakna ja upp & mådde illa som satan,
låg vaken i nå timmar tills jag fick somna om igen..
Klev sen upp kl. 11.oo i morse & mådde inte alls så bra..
Ont i halsen & huvudet håller på att sprängas, men jag har tage en alvedon så jag hoppas den hjälper & drucke en massa vatten...

Vill även säga jätte TACK till Björn som skjutsa oss gratis, men du kommer få pengar eller nån tjänst tillbaka sen, det lovar jag!
Superkul & träffa dej också, var så sjukt länge sen..

Men har några bilder sen igår, får se om dom kommer ut på bloggen eller inte sen, kanske nån..
Men just nu orkar jag inte sitta här mer då jag bara blir snurrig av alla bokstäver jag läser, haha..





Kommentarer
Postat av: Sara

Jaa, och roligt hade vi med :D tihi

2009-09-06 @ 15:47:45
Postat av: Cissy

Sara: Faan åhh, inte så mkt folk men nog hade man kul ändå & skitkul & träffa dej, jag saknar dej! <3 =) , Du får komma nått till stan så får vi gå ut & ha kul :D

2009-09-06 @ 19:44:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Jaa, vi pratade ju om det :D Men ditt nr funkar ju inte nu, har du nt annat tills vidare lr? <3

2009-09-07 @ 11:29:34
Postat av: Cissy

Sara: Nä, har ju ingen mobil den är på lagning så väntar på att den ska komma hem.. Men du kan nå mig också på Robbans nummer om de skulle vara nått, men de t får du på FB eller msn isf om du vill ha det!

2009-09-07 @ 23:33:29
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, men skriv det på msn i så fall, är inne på fb så sällan:p <3

2009-09-08 @ 15:54:43
Postat av: Cissy

Okejokej, jag gör så! :D Föresten, har du ingen blogg längre?

2009-09-08 @ 17:42:05
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ne har inget att skriva om ändå :p tihi

2009-09-08 @ 18:31:40
Postat av: Sara

Haha, ne har inget att skriva om ändå :p tihi

2009-09-08 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback