`´ Photoshop CS4 `´



... Känns som detta kommer bli en lång & tråkig dag, vet inte varför jag har den känslan..
Men det är hemskt..
Sitter i köket nu med Micke & Robban som spelar Batterfield med varann & själv håller jag på avinstallera
photoshop som datorn inte ville hitta, så hoppas det funkar igen efter att installerat om det..
Om det nånsin kommer hända, för avinstallationen verkar ta timmar!
Okej, ska inte överdriva, men det går sjukt segt!

Vi har nyligen tage oss lite fika, blev rostade mackor & oboy..
Jag tog även en banan till frukost för & känna mig lite nyttig, haha..
Inte för att det gör nån skillnad..
Sen var grabbarna ut med Laika & jag gick ner till tvättstugan & slängde in ny tvätt, hängde upp det
blöta & tog ner det torra sen igår..
Så nu är det en timme kvar tills ja ska ner & ta reda på nästa maskin som är fylld med sängkläder,
sen blir det & tvätta Laikas bäddar!
Och handtvätta min ena klänning som inte får tvättas i maskin, så dryygt..
Men det ska inte alltid vara lätt & va fin, så bara & tvätta på för ska nog ha den
när pappa fyller 60...

Satt & kolla på gamla bilder på mig förut också, eller gamla & gamla.. sen 1-2 år tillbaka & det syns
verkligen att jag gått upp i vikt, så måste göra nått åt detta..
Men bra motivering & se sånna bilder för då vet jag att jag verkligen komma sätta igång med träning..
Det syns inte heller bara på bilder, utan även vågen tyvär!
Ska inte börja denna vecka som kommer utan jag har en hemsk kvinnovecka då, u know what I mean..
Men veckan där efter, då jävlar!
Ska börja äta ordentligt & hålla tider, börja dricka en massa massa vatten..
Ut & gå ett par gånger i veckan, styrketräna lite..
Även kanske börja rida också, måste prata mer med Sabina om det =)

Men nu ska jag ta & kolla min mejl & se om jag fått nå svar, har mejlat till folk
som behöver hundvakt/dagmatte så får se om nån tycker jag verkar intressant så man kan
tjäna lite extra cash..
Ändå så himla kul & vara hundvakt/dagmatte tycker jag, men det är bara för jag älskar hundar, & djur
i allmänhet! :)
Haha, stackars Robban som drabbas för det bara, för han är hundrädd..
Men han får stå ut ;P





På tal om djur hitta ja en bild på min iller jag hade innan, Stumpan!
Den vita fina tjejen på bilden & hennes nya partner sen hon flytta...
Verkligen speciella djur, en av mina favoriter..
Saknar att ha en iller, men kanske får bli senare igen!
Just nu håller jag faktiskt på söka en iller, men inte till mig ;)
Så är det nån som vet nån som säljer en liten valp eller äldre så hör gärna av er
till mig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback