`´ Sundsval Idag `´



... Fan vad härligt, har pengar på kontot så idag drar jag, älskling & hundarna hem..
Men jag är så fucking sjuk & innan jag drar måste jag ta mig ork & städa här uppe & sen packa
ihop allt...
Idag äter vi tidigare eftersom vi har en del & göra i Sundsvall, det blir Grillat så vi äter vid kl. 15.oo
& innan dess ska jag ha gjort klart allt.
Sen far vi till stan, lämnar sakerna i lägenheten & hundarna & far en snabbis på Willys & handlar en
massa mat!
Helt helt underbart! Har verkligen sett fram emot detta!
Åh, vad jag ska hälsa på Anna i helgen också så fort jag piggnat till,
har jag fått hem telefonen ska jag ladda på den också, annars laddar jag på Robban så jag kan nå folk...
Och når ni mig inte på mitt nummer så ring på Robbans!

Hoppas på att vi har internet kvar också, för har inte betalt det...
Det återstår att se, ska flörta med pappa idag också om jag får låna med hans dator in till Sundsvall!
Det första jag ska göra efter gjort klart allt idag & är hemma i lägenheten är att lägga mig ner i
våran härligt sköna säng, det finns ingen bättre säng!
Den är underbar!

Nästa helg fyller pappa 60 år, så då ska jag hit ut på landet igen för det är partajj
där då, han har ju redan fått en Get så vad ska man ge han nu? ;)
Haha..

Nej nej, här görs ingen nytta så nu måste jag in på hotmailen & skriva till lite personer
& ta en titt på Facebook & lyfta  röven sen!




Kommentarer
Postat av: anna

JAG SAKNAR ER SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

SKA BLI SÅ SKÖNT ATT HA ER I MIN NÄRHET IGEN HIH:d

2009-09-10 @ 20:11:50
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

JAG SAKNAR DEJ MED MIN BAMSEFJÄRT!! <33

2009-09-11 @ 21:40:21
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback