`´ Tidsfördriv `´



Som jag låna av min kära vän Anna eftersom jag behöver annat & tänka på & har extremt tråkigt...


Fyra frågor om förhållanden
är du singel?
- Komplicerat just nu...
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Absolut, sen jag träffa Robin så tror jag på de...
har du varit kär i någon? - Är sjukt jävla obeskrivligt kär just nu i Robin Hansen!
är du kär just nu? - JA!

Tio frågor om dig själv
fullständigt namn?
- Amanda Cecilia Sundman
när fyller du år? - 16 Mars
vad har du på dig just nu? - Ett täcke, har inte orkar mig upp ur sängen än idag för känner mig inte så bra idag...
vilken årstid är bäst? - Självklart Sommanren...
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vakna bredvid Robin & veta att han är min, men det var ett tag sen jag fick vakna så nu /=
vad tycker du mest om hos dig själv? - De vill jag inte svara på nu...
vad är du bra på? - Vara klumpig :O
vem älskar du mest på denna jorden? - Robin Hansen, Min Familj & Mina Vänner...
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med Robin!
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? - Jag sov breve Robban...

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Robban & Anna...
vem är den roligaste av dina vänner? - Alla är roliga på sina sätt!
vem är snyggast av dina vänner? - Anna ;)
vem är mest partyprisse? - Anna...
vem är den du helst har filmkväll med? - Anna/Emil...
vem av dina vänner är mest "evil"? - Anna är en evil pungråtta!

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Hela min familj står mig närmst..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja, har fått jättebra kontakt & det är jag jättegla' över!
vem är farligast i din familj? - Pappa ;P
vem ser roligast ut i din familj? - Hela familjen är pajjaser!
vem är coolast? - JAG!
har ni något husdjur? - Familjen har hund, katt, fågel & jag har en hund..
vem har du mest gemensamt med? - Syskonen...
vem står för underhållningen? - Mamma...
vem sover du oftast med? - Ingen i min familj?
roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många...

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Vaknat & bara legat i sängen & tänkt på saker & ting.. Sen sutte vid datorn en stund & snart ska jag ge mig in på att koda min lillasysters blogg...
har du varit glad idag? - Kan jag inte påstå...
har du varit ledsen idag? - Lite kanske...
har du gjort något bra idag? - Nepp, borde göra en del ärenden idag men waf, det är ingen bra dag idag så jag orkar verkligen inte...
vad ska du göra nu? - Ta mig tid & fixa lillasysters blogg...
har du gjort något dåligt idag? - Legat i sängen då jag har saker som måste göras...
vad har du ätit idag? - Lite choklad & drucke cola...
har du duschat idag? - Nepp, men ska göra det snart...
är du trött nu? - Extremt...
vad händer imorn? - Vara hundvakt, sen vettefan... Dra ner till stan & göra ärenden som inte blev gjorda idag...


SKOLAN
Går du i skolan? - Nepp, har hoppat av...
Har du varit i skolan idag? -

ANNAT
Hur mår du just nu? - Inte på topp!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Självklart!
Har du piercat dig? - Japp...

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Anna igår...
Vem ringde du senast? - Mamma...
Vem sms:a till dig senast? - Robban...
Vem sms:a du till senast? - Daniel...

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nä...
Vad är klockan nu just nu? - 14.17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Blogg.se , Blogglovin.com, Facebook.se

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - I Söndags...
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Söndags...
Älskar du din mamma? - Ja, hur mycket som helst!
Älskar du din pappa? - Ja, hur mycket som helst!

SPORT
Går du på någon sport? - Nepp...
å fall, vilken/vilka? - ...
Trivs du med den sporten? - ...
Tycker du att den sporten är rolig? - ...
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - ...

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Njae...
Har du sminkat dig idag? - Nepp...
Isåfall, vad för smink? - ...
Vad har du på dig för trosor just nu? - Inga..
Hur ser dem ut? -
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - ingen...
Hur ser den ut? - ...

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nepp, sitter i min tystnad med Laika som snarkar & grannarna ovanför som dunkar musik..
I så fall, vilken låt för tillfället? - ...
Vad gillar du för musik? - Gillar allt men håller mig mestadels till Rock / Metal för det är den absolut bästa musik sm finns!

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja...
Har du fler än 3 jeans? - Ja...
Har du fler än 5 tröjor? - Ja...
Har du resteröds-trosor? - Va?
Har du en vit bh/topp? - Ja...
Har du en svart bh/topp? - Haha, 90% av min garderob är svart!

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja...
Använder du Wax? - Sällan...
Använder du ögonskugga? - När jag ska ut så använder jag det...
Använder du kajal? - När jag ska ut...
Använder du hårspray? - Ja...
Använder du volymspay?- Nepp..
Använder du mousse? - Sällan...
Använder du deodorant? - Självklart, man måste ju fräscha upp sig & lukta gott...
Använder du skinspray? - Nepp...
Använder du parfym? - Ja...
Använder du läppglans/läppstift? - Sällan...
Använder du brunkräm/foundation? - Foundation, när jag ska gå ut & när jag säger ut så menar jag fester & sånt.. Använder oftast inte så mycket smink när jag bara ska ut en dag på stan/affärer eller sån skit...
Uppsatt hår eller hängande? - Båda, oftast uppsatt då man inte orkar fixa med håret..
Plattar/lockar du håret varje dag? - Inte varje dag... Men oftast...
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nepp...




Kommentarer
Postat av: anna

JAHAAA, SÅ NU ÄR JAG EN PUNGRÅTTTA OCKSÅ?:@<333

2009-09-23 @ 16:29:45
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Baby, du är allt! ;) <3

2009-09-25 @ 17:26:06
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback