`´ Tro eller fakta `´



Du har snart ingen aning ens vad du snackar om..
Först i inlägget så säger du att du vet att du gjort fel & sen skriver du att allt är en lögn, hur ska du ha det!

Bevis hit & bevis dit, allt ur din käft är bara skitsnack!
Då tycker jag du kan ta & lägga fram dina "bevis" & sluta hålla på det...
Du kanske ska läsa denna blogg också: http://rawbie.blogg.se/
Han står för det som hänt iallafall & det jag skriver är sanning & han själv står upp för sig själv
& har fått stått mot väggen & står för att det är sant, men kom inte påstå att det jag skriver är en lögn!
Hela du är en patetisk lögn!

Här finns det bara fakta om vad du gjort mot mig & jag har ställt upp för dig i så många ställen,
men aldrig mer ska du veta! Och 2 gånger?
Man gör inte samma misstag igen, det gör man inte!
Säger bara, tänk dig själv i samma sits & vad har du gjort om jag sjunkit lika lågt som dej?
Men jag är så himla mycket bättre, så lägg av med perfekt snacket..
Jämfört med dig så är jag så mycket helvete perfekt! Och jag är nöjd med den jag är!
Men nu är det slutsaboterat i mitt liv, du kan nu inte göra mer!
Du är bara så jävla avensjuk att du inte har samma bra liv att du måste sabotera andras!

Sen kan du ju ta upp vem den där "personen" är som "förtjänar" sanningen!

Ni båda tog intiativet & jag har inte bara målat ut dej!
Men jag är så mycket mer besviken på dig för att detta inte var första gången!
Du kan hålla dig på den idiotiska sidan av familjen, för inte fan ligger du bra till för mig & många andra!

Avslutar som dej:

Tro gör man i kyrkan, här finns bara FAKTA!

Det är jag som fått tage skiten, inte fan tänker jag koka en lögn & göra det värre än vad det är!
Jag blundar inte för sanningen, jag fick själv se den framför mej din slyna!

Javisst, anmäl mej, gå ännu lägre.. Men tänk först, handla sen..
De finns inga namn, och det där med att anmäla för förtal.. Tänk på vad du själv sagt & de finns vittnen..
Och som det står i Robbans blogg finns de bevis på annat också som du påstår är en lögn..
Men jag håller mig på din nivå, ju lägre du sjunker desto lägre sjunker jag med dej lilla gumman ;)

En sista gång, tänk först! handla sen!

Men jag kommer aldrig gå så lågt som du gjorde, aldrig!
Jag är för bra för det!




Kommentarer
Postat av: anna

en liten stackars flicka har inte så mycket innanför pannbenen! Det enda folk gör med en sån som henne är att skratta och utnyttja! FÖr vad kan man mer göra med en sån som öppnar benen för varenda en? Har hon bara lögner att komma med så kan hon stänga igen benen och käften!

2009-09-30 @ 07:29:40
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Missie

Håller starkt med Anna! ^^

Keep it up sist, don't let her win! Hon är en jävla slampa & förtjänar inte bättre.

2009-09-30 @ 15:52:56
URL: http://evamelissasundman.blogg.se/
Postat av: anonym

jag tycker det är jävligt omoget av er att sitta o slänga ut sånahära ord på en blogg som är öppen för allmänheten. ni vet mycket väl att hon kan anmäla er för det ni skriver o säger om hon. Väx upp va? Om det är någon som inte har mkt innaför pannbenen så är det ni som sitter o slänger en massa grova ord mot henne. Lämna hon ifred istället. Och det ni tycker om henne ha det för er själva istället för att skriva det här. puckon

2009-10-07 @ 11:29:00
Postat av: Cissy

Anonym: Värt & säga dom orden ens när du inte ens står för dom för du står inte ens för den du är! :P



Hon skriver ut att jag ljuger, & skriver "Här finns det fakta" på sin blogg,Yeah right! För hon påstår att allt är en lögn...

Då ska inte jag få skriva i min blogg eller?

JO, för här på MIN blogg finns det också "fakta" , fast med den rena sanningen.. Jag tar ingen mer skit för det hon gjorde mot mig, Tänker inte låta henne ljuga för att hon inte kan få stå för skiten, utan ska jag bara hålla käften för hon ska se bra ut? När hon igentligen är ren skit!



Detta är min blogg & den handlar om mig i vardagen, hur jag mår, vad jag gör o.s.v iställetför att folk ska fråga varje dag hur det är,när t.ex sånna här saker händer så ja slipper få från 30 personer "vad har hänt?" så kan alla läsa istället.. För jag har många som bryr sig om mig! Så här har dom min blogg dom kan läsa..



För sånna som dej som inte fattar är det jag tyvär som råkat ut för skiten, är det jag som valt det? NEJ!, jag har fått stått ut med skiten & då är jag en skit för att jag skriver rena sanningen? Bara för hon inte kan ta den!



Lägg av, då undrar man vem som är "puckon" , haha..

Lägg ner.. Hon mår ju så prima en då så varför fortsätta bry sig?

Har ju inte precis vare omogen & fortsatt utan sanningen har komme ut en gång & det räcker!



Säg inte att vi är omogen när hon kan inte bete sig ens & är tillräckligt gammal & gö de & sjunker så lågt att knulla min pojkvän & hon ska föreställa en vän & även släktning, vem fan gör det?

Stryk under ordet SLÄKTNING!

Dessutom 2 gånger, först Jensén Nu Robban!

Sen när hon gjort skiten skickar hon Ida på mig & slå mig för vad jag gjort?

Så vad har jag gjort?

Vad har jag gjort förutom att sett skiten?

En sista sak, vem flashar ut sig på internet av huve taget i den åldern för folk man inte ens känner?

Vem är då omogen?



2009-10-14 @ 01:27:09
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Ett skrivfel ovan, hon knulla Jensén, men inte Robban så det ska igentligen stå "Knulla Jensén & strula med Robban"...

2009-10-14 @ 01:30:33
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback