`´ Trodde jag ja `´



Idag hade jag väntat mig besök av mamma & pappa för dom skulle till Sundsvall idag & då tyckte jag dom
kunde hälsa på & komma med lite rostbiff & en låda med potatisgratäng som hon gjort..
Men planerna blev ändrade för dom fick jag nyligen reda på när jag pratade i telefon med henne
för en stund sen..

Men så kan de va ibland, idag har de bara vare lungt.. Städade av lite snabbt idag & sen har jag vare
ute på en längre promenad idag med hundarna & Robban.
Eftersom mamma inte kom med rostbiff idag blev det rester sen igår, Pizza..
Men man får ha restdagar ibland också..
För ett tag sen köpte jag balsam på flaska till Laika som man sprutar på torr/blöt päls så det gjorde
jag på Contessa & Laika idag & sen borsta jag även dom.
Hoppas den funkar bra! =)
Imorgon är det kloklippning som gäller, som Laika verkligen verkligen avskyr.
Hon har fått för sig sen liten att man ska vara rädd för klotången, och jag har verkligen vare försiktig &
försökt fått henne & vänja sig, men det går verkligen inte.
Men de måste göras.. Nån som har superbra tipps mot en hund som är rädd för det?


Marielle fråga idag också om ja ville följa med & ta en fika på stan, men jag tacka nej då jag väntade
på att mamma & pappa skulle komma..
Men va skitkul hon fråga, men vi får ta det nån annan dag =)

Det är Fredag idag & det verkar bara bli en lugn kväll för mig,
dom flesta ska gå ut & det är många som skrivit idag & undrar om det är nån fest & om jag ska med ut,
men jag har faktiskt ingen större lust att gå ut ikväll + att jag inte hunne fått pengar ännu..

Nu sitter jag ensam i lägenheten med en snarkande Laika & en fisande Contessa,
snacka om att hon försökte gasa ihjäl oss igår kväll/natt.. Åh fyfan säger jag bara!
Ja vettefan vad hon hade äte , men inte var det mysigt när man låg i sängen & försökte sova..
Det var så nära att hon fick sova i hallen inatt, men gick & hämtade en flaska "luft fräschare, lemon"
som motstånd mot lukten.. Säger bara *tummen upp* för dom flaskorna..
Dom är underbar!



Innan jag avslutar här vill jag tippsa om en annan blogg, min lillasyster har nämligen börjat bloggat igen &
jag satt & fixade hennes blogg häromdan med färger m.m. så nu har hennes första inlägg komme upp!

http://evamelissasundman.blogg.se/

Ha de bra & ha en kul kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback