`´ Vet inte ens vad jag ska ha som rubrik `´



Idag är det inte min dag, vakna av att Robban väckte mig vid klockan 11.oo men jag kände verkligen inte alls för att kliva upp ur sängen fast jag borde idag, för har saker som ska fixas idag..
Men nä, har inte sove ett dugg bra inatt & jag vakna med mitt huve full av tankar så jag har bara legat i sängen hela dagen & just nu har jag sutte vid datorn för att försöka få lite annat på huve..
Har precis svarat på en massa frågor som ni ser nedan som ett tidsfördriv & nu har jag tänkt mig & hoppa in i duschen & sen gå ut med Laika..
Efter det så måste jag ta mig tid & fixa min lillasysters blogg som jag lovade henne igårkväll..
Det ska ändras lite färger o.s.v bland kodningen i hennes blogg, & det är så jävla drygt..
Men vad gör man inte för att hjälpa sin syster? Och samitidgt får jag ju lära mig bättre själv som jag behöver!

Har fått hem 2 nya sinsgtar skivor idag som ja ska bränna ut & sen fixa fler eftersom mina gamla skivor är trasiga sen fester..
Anthems & Motown är det som gäller idag & ska skaffa mig lust & koppla i min PS2:a & testa
dom & se om det är några bra låtar!
Sen ska jag även lägga i bilder från min kamera sen i Lördags också & lägga ut i ett album på Facebook
för det är en del som vill se bilderna..

Men nu tappa jag lusten till att skriva & Robban är hemma igen så inge mer sittande framför bloggen nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback