`´ Ånge Imorgon `´

Ska upp tidigt imorgon, kring 08.00 då jag ska vara på möte på arbetsförmedlingen
imorgon klockan 10.00.. Ischabisha, ja hoppas de går fort...
Kommer verkligen inte palla & sitta där nå länge... Sen ser det ut som jag &
älskling åker hem imorgon också..
Men ja saknar att vara hemma redan också, se fett illa bara att vi inte har internet än..


Föresten, nån som vet ett ställe där man kan sälja in guld & diamanter?
Var på guldfynd, men dom tog bara guldet & inte diamanterna i en ring som
jag har... Lite fett drygt, så vill ha ett ställe som tar in båda..
Var in på Larssons också, men han hade redan så mycket sånna ringar...
Så ge gärna lite förslag om nått ställe i Sundsvall?
Stockholm går också bra!



Idag har vare en chill dag, spelat lite charad idag & robban mobba mig
som fan när ja skulle rita Lycky Look, han tyckte hästen var ful!
Vadå taskigt? Här ritar ja de bästa ja kan på 2 minuter & min pojkvän klagar på mig!
Han är en sån bitch ;) Men jag älskar min bitch!


Sen har vi även spelat 2 omgångar Maxi-Yatzy också! Där loosa ja!
Ätit grillat idag också, fyfaan va gott de var... De har ja saknat..
Kände idag också en glädje av att sommaren verkligen är på G då jag såg en
myrstack fylld med massa äckliga levande myror, men det är underbart & se!
Snart sommar.. Snart sommar.. Snart Sommar... WIIEEEH!
Sitta på stranden, grilla & dricka cider, de ska bli underbart!
Och få ta årets första dopp!



Sova snart, dags för det om ja ska leva imorgon..
Annars somnar jag väll på mötet, bruklar vara expert på sånt
tyvär... 


Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback