`´ Tidsfördriv `´

1. Har du ett par blåa string?
-
Turkos...

2. Vem var den senaste du pussade?
-
Robban my dear!

3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?
Ingen aning, palla räkna alla...

4. Gillar du nån nu?
-
Älskar min älskade pojkvän, sen äre självklart jag gillar mina vänner,familj & så..

5. Vad gjorde du inatt?
-
Natten som var spela ja lite spel på datorn med älskling, sen lite NHL på ps3:an,
zappa på tv:n, myste & sov...

6. Och i förrgår natt?
-
Gick på bio, sen samma som förra kvällen...

7. Vad gör du innan du ska sova?
Myser med älskling, kollar film/zappar på tv:n...

8. Kan du prata med din mamma om allt?
-
Javisst kan ja de...

9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?
Varför skulle jag inte? Redan gjort det en gång tidigare...

10. Har du varit gravid?
-
Ja..

11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?
Javisst, så länge det är rätt tillfälle & båda redo för det..
Om det vore nu, nej.. men gärna senare nån gång..
De tror jag inte att ja skulle tacka nej till..

12. Choklad eller glass?
-
Båda!

13. Push-up eller T-shirtbh?
-
Pusch-Up...

14. String eller hipsters?
-
String..

15. Stövlar eller gymnastikskor?
-
Snygga stövlar...

16. Kjol/klänning eller jeans?
-
Jeans...


T i o s a k e r ;

D e t d ä r e l l e r d e t h ä r

1. Kärlek eller pengar?
-
Självklart Kärlek...

2. Vin eller öl?
Öl, vin är äckligt...

3. Dag eller natt?
-
Dag, natten är mör & läskig :O

4. One night stand eller förhållande?
- Förhållande

5. Tv eller internet?
Internet...

6. Pepsi eller cola?
-
Cola...

7. Vild fest eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll.. 

8. Färgfoto eller svart och vita?
Svårt, men jag tycker jävligt mycket om svartvita...

9. Telefonkontakt eller face to face?
-
Båda...

10. Bilddagboken eller myspace?
-
None...


N i o "H a r d u n å n s i n"


1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
- Ajjimen...

2. Har du nånsin viljat ta livet av dig?
-
Alla har väll haft tanken, men de va längesen de...

3. Har du nånsin gjort något du ångrar?
För mycket, för mycket...

4. Har du hoppat bungy jump?
-
Nepp, men ska göra det nångång...

5. Har du nånsin varit med i en olycka?
Ja...

6. Har du nånsin ätit en hel tårta?
-
Ja...

7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa?
-
Alla har väll också haft den tanken...
Man brukar ju säga "hämnden är ljuv",
taskigt nog stämmer det ibland & man skrattar åt andras misslyckanden..
Life is a bitch!

8. Har du nånsin gått på bio ensam?
-
Nej, skulle jag aldrig göra heller.. Skulle kännas lite mobbat...

9. Har du nånsin tyckt att världen suger?
Visst suger den på många sätt, men who cares?


T i o K ä n s l o r

1. Saknar du någon just nu?
Kära Anna, lite Sara & Björn.. Alla Vänner
& självklart min pojkvän jag får sova utan inatt :(

2. Är du glad?
Jamenvisst, är ja alltid!

3. Är du fundersam?
-
Ibland så har jag min skumma funderingsstunder...

4. Är du uttråkad?
-
Lite,  gör detta medans ja väntar på musiken ska bli klar...

5. Är du tysk?
-
Nää..

8. Är du fransk?
-
Nää..

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
-
Ajjimen
10. Gillar du någon just nu? – Svarat på ovan...


O m d i g .


1. Hur mycket är klockan just nu?
00.11

2. Namn?
Cecilia

3.Vart bor du?
Sundsvall...

4. Hur många barn vill du ha?
- Haha, inget ja tänker på nu, en kanske två sen?

5. Vill du gifta dig?
-
Senare kanske, när jag är redo för det...

6. Rullar du spaghettin eller skär du den?
-
Olika gånger...

7. Har du ätit sushi?
-
Inte än, men ja hoppas ja får testa de nån gång...

8. Favoritglass?
Har många favoriter, är en glassälskare... Men 88:an ligger i toppen...

9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
-
Inte hemma så kan inte räkna, 2 kanske? 

10. Humör?
Lite uttråkad, seeg.. Annars så äre det toppen!


1. Skulle du vilja vara längre?
-
Nejdå, ganska nöjd med min längd... 

2. Skulle du vilja väga mer?
-
Mindre... 

3. Skulle du vilja ha sex nu?
Haha, klarar mig just nu... 

4. Skulle du vilja dricka dig full nu?
- Nepp...

HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
-
Ja...

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
-
Absolut & jag älskar dom! 

3. Har du syskon?
-
Jajjimen, underbara! 

4. Har du varit full den här månaden?
-
Nää, de va LÄNGESEN jag var full.. Överdriver inte om ja säger över
ett halvår sen... 

5. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
-
Nejdå, chillgöra emellanåt... 

6. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
-
Ska snart göra det...

7. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
-
Pussat min mamma ju ;) 

8. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?
-
Ja... 

9. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
-
4år exakt, men det var skit & inget & snacka om... 

10. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
-
Ja.. 

11. Har du ljugit på någon fråga än då?
-
Nepp...


VEM.


1. Vem älskar du? 
-
Robin Kristian Hansen <3 

2. Vem hade du senast sex med?
-
Robban... 

3. Vem vill du bli full med?
-
Ja vill inte bli full... 

4. Vem är den bästa artisten?
– Mötley fuckin awesome Crüe


5. Vem pratade du senast i telefon med?
-
Robban...

6. Vem är snällast i världen?
Anna Jonsson <3 

7. Vem vill du prata med?
Robban...

8. Vem sov du senast med?
-
Robban...  

9. Vem såg dig full senast?
-
Minns inte... :O 

10. Vem vet allt om dig?
-
Älskling, delar hela mitt liv & hjärta med honom... 

12. Vem kramade du senast?
-
Robban när ja åkte från stan... 

13. Vem kan berätta allt för dig? –
Dom som litar på mig! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback