`´ Babysitter `´

Idag har vare en rätt skön dag, skönt väder trots alla moln!
Sen sov man ut till klockan 12.oo då jag vakna av att Björn smög
upp & fixa med datorn sin.. Så väckte Robban med gomorron puss &
vi gick ut med Laika, rökte & sånt.. Hoppa i duschen, fikade & satt sedan
vid datorerna nån timme..

Sen ringde syster Ylva & fråga om ja kunde ta Pontus & Rasmus eftersom
dom skulle på bilbingo..
Och det gick ju superbra, syster Veronica ringde också & fråga om ja kunde ta Amanda,
så var lika bra & fylla huset med barn.. Men Rasmus kom inte utan en kompis till
Amanda (Telma) kom iställetför, men flickorna klarade sig själv mest hela dagen &
Pontus sov det första han gjorde när han kom hit..
Så vi fortsatte & spela lite Killing Floor & Titan Quest medans han gjorde det.

När han vakna fick han lite mat & vi gick ut & satte oss, Telma & Amanda ville leka 
lite med honom så la han på ett täcke ute på altanen & vi andra gjorde nytta & kratta
lite på gården som pappa klippte igår & lassa upp gräset på ett gräsklippar släp..
Innan skjusta jag runt barnen lite i det & lekte med dom också,
så dom hade jättekul!

Sen kom dom & hämta barnen & mamma & pappa som var med syskonen på bingo
kom också hem..

Måste berömma min hund som vare lös hela dagen också, tills
alla kom hem.. Då stack hon, så var bara & ta bilen med pappa
& söka henne, hitta henne rillslut uppemot skogen, alldeles svart &
luktade illa som fan...
Så har fått duscha henne nu då hon måste gått & badat i nån surhåla, uscha uscha..
Men nu är det äntligen lugnt igen & som ni ser har jag hamnat här med dom
andra.. 

Imorgon är en fullspäckad dag, mycket att göra, mycket att blogga om imorgon..

Kanske även kommer in några bilder på bloggen!

Så länge får ni nöjja er med detta inlägg, nu ska jag hitta på nått annat..

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback