`´ Nameless `´

Kommer inte på nån vettig rubrik för idag, helt tom i skallen..
Så detta kommer nog inte heller vara nått vettigt inlägg, men
känner jag vill skriva lite nu när man kan igen!

Yeeey,!

Idag har dagen spenderats mycket framför datorn, om inte
annat vid PS3:an, tror det har vare årets lataste dag?
Eller iallafall en av dom!
Haha!

Imorgon blir det lite vettigare, ska på stan & glida en sväng då..
Passa på & göra lite ärenden medans också?

Avslutar med en old pic' , dom är alltid oftast bäst på mig
då jag i dagens läge ser ut som världens tråkigaste människa!
Måste ta tag i det så man blir en snygging igen ;)

Men de kommer, de kommer.. De finns tider då man bara inte orkar bry
sig ibland! :D



Damn, är så ledsen att jag nog inte kommer se Mötley Crüe till helgen :'(
Får ju inte tag på Sonisphere biljetter för bra pris,
fan, fan, fan..
Vet du/ni av några? SKRIK HÖGT!
Behöver 2 stycken, ska hålla full koll på blocket m.m. nu efter 2!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback