`´ Systemkameran `´

Får inte in bilderna från systemkameran, ja vet inte varför..
Har kabel som passar men datorn vill inte reagera på att det är något i den,
måste få tag på Ämma som äger den så ska jag höra med henne, så bilderna
kan komma in här sen..

Fett roliga bilder har man nu också då älskling & Melissa åkte vattenskior igår, eller
ja, ubåta mer! ;) Haha..
Själv vågade jag inte på mig det, men det var satans kallt också.. Så
en soligare dag kommer det även bilder på Cissy's misslyckanden, det
är ju alltid kul! Haha...

Idag klev vi alla upp vid klockan 10.oo, duscha & gjorde oss i ordning
för att åka hem till Sundsvall igen..
Mamma & pappa skjutsa oss så på vägen handlade vi också mat & var även
in på Arken & köpte lite småsaker åt min kära hund..


Halsband + Graverad Namnbricka + Godis..


Här har vi sakerna i närbild, jag har suddat ut en del av numret i Photoshop
ifall det ser skummt ut,men vill inte lägga upp mitt nummer på
bloggen... Men visst vart det snyggt?


Så nu om min lilla tös skulle rymma nån gång igen är det förhoppningsvis
lättare & hitta henne om hon inte skulle komma tillbaka själv..
Hon rymde ju 2 gånger uppe hos mamma & pappa, men dom
kom hon tillbaka turligt nog!

Men nu ska jag & grabben fundera på vad vi ska äta idag!

Blir ju inte mycket tänka av att skriva här, men håll tummarna för att
jag får in dom andra korten!

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback