`´ Thank You `´

Vill tacka dom som kommenterade & gillade låten min på bloggen m.m.
Och även stort tack till den feedback jag fick... :)
Kul att ni gilla det, haha.. Ja som trodde jag skulle skämma ut mig totalt!

Kanske kommer det mer sen då, ;) Nu när man vågar lägga ut nått..

Men först ska jag få in den nya designen & börja sortera upp bloggen i lite
olika kategorier & så.. 

I helgen har Melissa & Micke vare här & nördat lite olika spel med mig & älskling,
nog för att helgen bestog mest av problem med datorer, men najs & umgås bara!
De kommer fortsätta tills imorgon / tisdag, då Melissa åker hem..

Aslan är fortfarande här också, men ska åka hem idag..
Så innan ägarna kommer tänkte jag hinna med & damsuga & diska, 
så ska göra det efter att bloggat klart..

Märks att man har hund , speciellt en hund extra då man städa igår &
idag är det stora svarta tussar i varje hörn av lägenheten & några få vita..
Skönt nog tappar inte Laika så mycket päls, så vi simmar ju inte runt i hårbollar
iallafall!

Jahapp, dags för nytta nu. 

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback