`´ Good Night `´

Blogga lite kort, sen sova...

Idag klev jah upp vid 09.3o.. Klev upp, klädde på mig
& var ut med Aslan & Laika på en 20-25 minuters promenad var..
Sen satte jag mig vid datorn en stund & försökte vakna till liv,
fixade lite smått på Ballongen's blogg, sen på min egen eftersom
menyerna till vänster var lite korta & texten hamna utanför & kommentars-rutona
var för stora.. Men nu äre klart!

Men ska ju byta design strax, då kommer jag antingen sälja min 
design för en billig slant ellet göra om den till en gratisdesign?
Vad tycker ni? , Nån som ens är intresserad av den?
Självklart kommer headern bytas ut!

Imorgon ska jag kliva upp ännu tidigare, ska vara på möte kl. 09.oo
påarbetsförmedlingen, efter det drar ja hem & rastar Aslan..
Sen ska jag börja göra en design till frugan, Anna :)
Sen blir det träna..

Vare på Biteline nu ikväll också, blev sallad för min del.. 
Och en massa Pizza för älskling <3 hahaha..

Funderar på göra en 4 veckors diet också, eller en kort iallafall
som hjälper till med en bra start/början & gå ner i vikt än bara träning
så man får lusten ens att fortsätta...
Nån som har förslag för en kort bra diet?
Den får vara mellan 2-8 veckor som minst/högst!
Jag vill gärna gå ner 8 kilo till Jul, som minst! :)

Nattinatt, Take Care & ge mig tips!

Peace!


Kommentarer
Postat av: anna

du och jag kan ju börja med diet tillsammans honey?

D:D

2010-12-07 @ 23:44:21
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback