`´ Märsta `´

Onsdag(22/12):

Fick skjuts ner till stationen skönt nog :) , Så de va ju härligt.
Var först på Pressbyrån med älskling,
köpte nått att tugga på & en tidning var!
Allt gick ju självklart som det inte skulle för redan i Sundsvall var tåget
en halvtimme försenat.
Sen på vägen vart vi fast i Gnarp för & vänta på ett tåg framför oss
som hade gått sönder. Satt väll där omkring en timme då dom skulle bärga bort
andra tåget.
Sen vid ett stopp längre fram så gick inte ena dörren att stänga,
så den bråka dom med som jobba på tåget & när dom väll fick igen den så gick
inte fotsteget ute in, de hade frysit fast..
De sluta med att 3 stycken stog & hoppa på det tills det ÄNTLIGEN gick in..
Sen i ett av byterna var tåget också försenat..
Vi skulle vara feamme vid 19.oo tiden i Märsta, men var framme vid 22.oo..
Så less som vi var så sket vi i bussen hem till Robbans familj & tog en Taxi..
Smidigt & bra..
Sen vart de lungt där på kvällen, umigck lite & la oss sedan..
Alla var trötta så..

Torsdag:

Gjorde vi lite julpynt med barnen, satte upp granen & sen var även
jag & Robban & handlade massa dricka.. 3 backar & 10 en & en halvliters drickor.
Fett drygt & tuuungt, men vi klarade det till slut...
Haha, eller Robban fick klara de nästan ensam i slutet..
sen hade vi gjort vårt för dagen & de var en lugn dag & vi umgicks, lekte med
barnen, slog in paket o.s.v

Fredag (Julafton):

JUL, äntligen JUL! , Wihhooo!
Meest roligast tyckte barnen det var, självklart!
en trevlig dag med julbord & godisbord.
Kalle Anka & Julklappsöppning...
Fått en massa saker i år, fast jag inte ens önskat mig nått..
De har vare ett riktigt jobbigt år när det kommer till julklappar,
Vet inte vad jag velat haft alls & har inte haft några fantasier vad jag skulle köpa till andra.
Men själv fick ja Snoddar & sånt, hårnålar & annat sånt behövande.
Mascara, ansiktsmask, morgonrock, världens sötaste tofflor
o.s.v. & framför allt massa pengar till shopping.
Så tack alla för klapparna <3
Dom gillades verkligen!

Själv köpte jag & älskling till min mamma 2 tröjjor,
eftersom hon fyller år också fick hon 2 paket.
Pappa fick en skjorta & Melissa lite smink.
Sen syskonbarnen & så fick gemensamt paket från hela familjen min.

Till Robbans mamma köpte vi rosa anteckningsblock,
pennor m.m. eftersom hon önskat sig det.
Sen fick Jimmy en lödgrejj tror ja de va? Haha, vet inte va de heter.
& Kate & Sean fick lite leksaker.
Ingen idé & försöka skrova va dom heter, för kan inte namnet på hälften..
Hahaha, men en jättebra jul.

Lördag:

Luugn dag idag med spel & tv/film.. Och massa gottande på
godisbordet som fylldes på för fullt...

Söndag:

SHOOPING!
I massor.. Klev upp vid 08.oo & Anna, Robban & hans
syskon & jag tog pendeltåget till Upplandsväsby där jag gick lööös som
bara den på julklappspengarna...
Mycket snyggt hitta ja, ska ta bilder på de & lägga ut sedan. :)
Robban hitta inte så mycket, så vi drog sedan vidare till Sollentuna på Stinsen,
där åt vi först på Burger King, sen gick Robban löös & ja försökte att inte kolla
så mycket mer så man inte blir riktigt pank ;)
Men han hitta bara nån enstaka sak till...
sen drog vi tillbaka till Märsta & de vart sen luungt igen,
mina ben var så trötta...

Måndag (Idag):

Har vare & handlat en sväng mitt på dagen idag med Anna..
Vi var även förbi en leksaksbutik på vägen & köpte ett bordsspel
som vi tänkte köra ikväll :)
Så de ska bli riktigt kul, de verka iallafall som de var det!
Nyss suttit & kört lite Mario Kart på Wii med Robban,
fett kung spel.. Men pausar nu med bloggande lite medans jag har minne kvar
av vad jag gjort...
Hahaha, snart tuffar jag vidare till fruugan också i Hallstahammar!
Åhh hon får hämta mig på stationen i Västerås, ska bli riktigt kul!
Som jag saknat henne <3

Men men, ska sätta mig i köket nu, men har bloggat för er iallafall ;)
Bilder få bli när jag kommer hem!

Peace!


Kommentarer
Postat av: Alice

Hej, vet att du kollat in på min förra blogg någon gång. Men så du kollar in rätt nästa gång-så har jag bytt blogg! Från junkyyard till www.kefi.blogg.se.

Hoppas du kommer ihåg det! :)

2010-12-31 @ 10:55:49
URL: http://kefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback