`´ Need to clean the apartment `´

Ska ta mig ork & städa lägenheten strax, sen duscha...
Pojkvän är på jobbet som vanligt & ja har vare hemma, suttit här..
Vare ute med hundarna, ja allt sånt där vanligt..

Pillat lite i photoshop, läst lite bloggar,
spelat lite fv..

Ikväll kommer Matte förbi & hälsar på & ser hur vi bor också,
så ska dunka lite musik nu, skutta runt med dammsugaren & moppen,
tönta på & sjunga nu när ingen ser mig i min min svarta t.shirt & mina
svarta leggins!

Sjukt trött idag, inte sovit så bra.. 
Kunde inte somna så tog en 40 minuters promenad vid 01-02.oo inatt,
hade lite egen-tid med tankar & telefonsamtal där ja pratade av mig lite.
Sen när ja kom in vid 02.oo kunde ja fortfarande inte sova när allt bara
sväva runt i huvudet på mig, så skrev av mig allt i en privat bok,
la mig på soffan & somna sen..

Fick en fråga inatt & kände jag inte kunde ljuga mer:
"Hur mår du igentligen?"
Haha, ja som alltid är den spralliga tjejen som alltid säger det är Toppen,
men orkar inte ljuga mer, allt är inte okej. Inte nu, inte idag, inte igår,
inte under ett tag.. Men jag tar mig förbi det här också!
Jag som alltid ska vara positiv! Eller?

Det löser sig, det gör det alltid?
Ja vet snart inte om jag tror på dom orden längre.

"It's gonna take a miracle to bring me back,
And you're the one to blame."

Peace!

Kommentarer
Postat av: Natali

SV; Okej, tack så jättemycket :P



Najjs blogg btw :D

2010-12-06 @ 17:31:47
URL: http://nataliandreasson.blogg.se/
Postat av: anna

jag älskar dig mitt hjärta.

you're amazing just the way you are.

<3

2010-12-06 @ 22:23:18
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Natali:

Tack tack! :) <3



Anna:

Jag älskar dej med töötnoos <3

You Are Wonderful!

2010-12-07 @ 12:43:36
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback