`´ Oh na na, What's my Name?

Sitter & nynnar & sjunger på en låt, lite svårt & komma på
rubriker ibland så fick bli en liten bit av texten!

Idag klev jag upp vid 09.oo tiden, klädde på mig & gick ut med hundarna,
sen drog jag ner på stan på ungdomsmottagningen, skaffade mig nya
p-piller.. Drog på apoteket & hämtade ut dom, gick till banken & sen
drog jag till Robban på hans jobb..
Väntade på honoms lunch sen gick han & ja på donken, tog en burgare
& snackade lite skit...
Kollade därefter på lite julklappar, men man har ju inga idéer alls i år på vad
man ska köpa.. Så sjukt jävla drygt!
Vet inte ens vad jag önskar mig i år, har inte önskar nånting ännu till nån!
Hahaha, BRA (Y)
Nää, pengar skulle sitta fint så man kan shoppa i Stockholm & göra
en annan grejj ;) Hihiihi..
Men de kostar typ 1000kr, så får se , får se om de blir eller inte..
Man kan ju alltid hoppas & hoppas på tomten är snäll i år & gör mig lite rik!

Sen drog Älskling på jobbet igen & jag gick hem...
Sitter & chillat lite nu, ska gå ut med Aslan efter detta inlägg..
Sen hoppa i duschen..

Micke är på väg hit nu också med Robban, så man kan ju inte sitta & lukta
äckel här då.. Ska väll diska också eller nått, så de känns som man gjort nån nytta
idag.. *pust* . och TRÄNA!
Fick höra världens värsta grejj idag så :( , Vart lite ledsen, eller mer besviken!
Men jag tar mig över detta berg också . förfaaan!
Kan bestiga Mount Everest för fan så! Eller?


Klart ja kan, gjorde jag igår på 2 min ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

sv :D

2010-12-15 @ 21:05:54
URL: http://forever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback