`´ Tidsfördriv `´

» Nämn något som gjorde dig glad igår:
- Att träffa min familj! :)
Och färgat & klippte håret & de vart toppen!

» Vad gjorde du kl 08 imorse:
- Låg & halvsov typ, haha.. Inte sove så bra då
lillasysters telefon lät hela tiden & sen sprang hon upp & ner hela tiden.
Sykon är "härlig" ibland, ;) Haha..

» Vad gjorde du för 15 min sedan:
- Samma som nu, satt framför datorn, småsnegla lite
på playhouse disney med barnen, (är barnvakt).

» Det sista du sa högt:
- "Nej Pontus, ajjabajja" tror ja de va de senaste jag sa högst!
Haha..

» Det senaste någon sa till dig:
- "Hej" , nån snubbe som kom in & låna toaletten.

» Vad har du druckit idag:
- Vatten & Multivitaindryck, eller vad det heter...

» Vad var det senaste du åt:
- En banan.
Snart blir det lunch ... .. Soppa..

» Vad var det senaste du köpte:
- Tågbiljett till Torpshammar.

» Vad är det för färg på din ytterdörr:
- Hmm, ojjj.. Vilken jobbig fråga, de har jag inte tänkt på..
Vit? haha...

» Vad är det för väder hos dig nu:
- Blåser lite & snöar...

» Godaste glassmaken:
-
Glassälskare, så svår fråga.. Men en av mina favoriet är sån där
gammeldags vanlijglass med chokladkross..

» Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
- Inte i absolut ordagrant , första ögonkastet..

» Sover du tungt:
- Ja, när jag väl somnat kan en orkan & ett tåg gå igenom min lägenhet,
utan att jag märker det...

» Drömmer du mardrömmar:
- Sällan, men det händer...

» Trivs du med ditt jobb:
- Haha, önskar jag hade nått...

» Favoritklädsel:
- Svarta jeans som ser slitna ut, ett långt färgstarkt linne..
Nått snyggt bälte & smycken.. Svart/silver makeup, rött läppstift, kajal
& mascara.. Ett par högre svarta stövlar. En av mina favoriter!

» Favoritlåt just nu:
- Alla Mötley Crües låtar spelas mycket nu!

» Vad ser du om du tittar till höger:
- En Rasmus som rullar runt & hoppar i soffan, ett fönster, tavla & lampa..

» Vad ska du göra härnäst:
- Lunch till oss alla, kanske baka pepparkakor med 
skitungarna! :)  Bada Pontus.. Nån nytta iallafall!

» Höger eller vänsterhänt:
- Höger.

» Humör just nu:
Lite trött, men jag känner mej uppåt idag! :D

» Favoritgodis:
- Fruktgodis & Choklad.

» Kläder just nu:
- Ett rosa långt linne, älskling grå mjukisbyxor, en vit & en grå strumpa.
Bara mys mys mys kläder! SOFT!

» Sommarplaner:
- Mycket jag vill göra i sommar, men har inga planer ännu...

» Hur många kuddar sover du med:
- Jag & älskling sover med 4st...
Så 2 var...

» Spelar du något instrument:
- Inte längre, men har spelat gitarr förut, men ska börja igen
& keyboard.. 

» Morgon eller nattmänniska:
- Natt... 

» Vad är viktigast för dig:
- Robin, Familjen & Vänner är viktigast för mig!

» Är du kittlig:
- Kan motstå det :)

» Snarkar du:
- Bara när jag är förskyld.

» Stjärntecken:
- Fiskarna.

» Äckligaste insekten:
- Alla insekter är typ äckliga.

» Längtar du mest efter just nu:
- SOMMAREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback