`´ You're Breaking Me Down `´

Haft en bra dag Cissy?
- Njaee... Kanske inte den bästa, men jag lever ju!
Hemst va? , HAHA! Nej, nu ska ja fan inte vara deppig..
Klev upp som vanligt vid 09.oo tiden, vakna till liv & gick ute med hundarna
en timme.. Sen när ja kom in, satt jag vid datorn..
Chillade lite , åt frukost som blev soppa! Sen ringde Ylva & bad om att
jag skulle komma till Torpshammar då hon behövde akut hjälp mer barnen imorgon
& på Lördag..
Och snäll som man är & världens bästa syster så självklart!
Packade i ordning lite snabbt & tog tåget som gick 16.35 från Sundvall..

Världens värsta resa på länge då jag hade världens idiot mittemot mej i på platsen,
andra sidan gången..
Jag hade hunden med mig & han börja gorma & skrika för hon kollade på honom & sa
åt mig & flytta på mej..
Men vänlig som jag var sa jag att det inte gick för jag sitter i djurvagnen,
passar det inte dej så får du flytta dig.

För han hade inget djur med sig, sen sluta det med att han kalla mig idiot,
horjävel o.s.v & ja vart förbannad & skrek tillbaka.
Efter att redan haft en dålig morgon som jag inte tänker snacka om.
Men de sluta med att han fick flytta på sig, *YES*.
Här tar man ingen skit & ja tänkte att nu kan inte dagen bli värre!

Vart tror ni den vart? , Hahaha.. Den sista personen jag ville se, ens ha i 
närheten av mig satte sig vid mig..
Och tåget var försenat då nån hade parkerat på tågrälsen?
Men jaja... Överlevde till Torpshammar iallafall.

Där stog mamma & vänta på mig i bilen & ja hoppa in, åkte hem & lämna av mig
lite grejjer sen följde pappa med & vi åkte till underbara Manuela & Hans-Göran!
Där färgade jag håret & klippte mig!
Även pappa klippte sig.. Så vi var väl där i 3 timmar typ, sen åkte vi hem vid nio.

Åt "middag" , som bestog av soppa.. HAHA & piller...
Har börjat en diet nämligen, i hopp om att den hjälper lite & ger mig en "push".
Sen kolla jag på tv en kort stund med mamma, de va Hells Kitchen!
Tog sen ett glas vatten & gick upp & nu sitter jag här & babblar om min usla dag.

Men den sluta ju bra med en toppen frisör som gör världens bästa
färgning & klippning, tack Manuela, Gumman! <3 , Du är bäst!
Rekomenderar henne starkt till er som vill klippa er eller färga håret.
Hon håller även på med & fixar naglar.
Jättesnyggt blir det!
Och bäst av allt, sjukt bra priser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback