`´ Robban & Cissy `´

= Otur när det komemr till dagens teknik?
+ Cissy = Världens Klantigaste..



Självklart det förra inlägget la ja på fel blogg så har kopierat hit det nu,
men detta skriver jag iallafall på rätt...



Det med dagens teknik, ja!
De verkar som ja & Robban förstör allt
med tv & internet.. Har ju inget hemma & tänkte att nu kommer de vara skönt
& vara hos mamma & pappa en helg för att sno på doms internet & tv,
men vad händer 3 timmar efter dom åkt?
Allt försvinner -_- Så ja & Robban har gått & bleve grottmännsikor
eftersom inget fungerar i våran närhet..


Imorgon åker vi hem till Sundsvall igen, hoppas iallafall dom fixat tv:n då,
annars vettefan vad ja gör.. Less på att bara sitta & glo, spela spel på datorn
& bordsspel.. De har vi spelat sönder så!


Idag har vi vare till Fränsta en sväng, lämnat
tillbaka en film jag & älskling hyrde igår sen var ja även till Tom & hämtade
papper hos han på Laika.. :)


Nu sitter ja på pappas jobb en sväng & ska snart hem till mamma & äta,
sen kanske även Christian kommer dit ikväll..


Ja, så mycket mer har ja inte & skriva & när ja är hemma lär ja ju fortsätta
blogga i ett word-dokument fast det kommer vara drygt för er & läsa..
Men det är bara för ja gillar & skriva ibland..


Ajuste, nu har de iallafall löst sig inför min fest med ljudet, det är fixat..
Ska få låna de av min systers kille Janne, så de va ju supersnällt det så man har nån
musik & shaka röven till!
Sen måste de ju höras hur vackert man sjunger med karoke.. ^^,


Middag & allt är bestämt & klart också som blir till mina kära VIP-gäster!
Hoppas bara dom kommer tycka det är toppen!


Nu väntar ja bara på att dom flesta ska höra av sig & säga om dom kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback