`´ I'm Sorry `´

Förlåt att bloggen är så tråkig, men lovar den ska bli bättre så fort jag
har internet igen, dags för ny design nu snart igen också, plockat bort julen
har ju folk redan gjort så ;)


Sist ja skrev var ja hos mamma & pappa, biljetterna till Västerås
vart bokade då åckså så åker i början av
Februari till älskade Petra..


Just nu sitter jag i Stockholm (Märsta) med älskling, klev upp för strax över en
timme sen..
Vi är & hälsar på älskling mamma med familj, ska vara barnvakt imorgon åt barnens dom
då Jimmy fyller år & dom ska ut  fira..
Åker hem igen redan på Måndag, kom hit igår kväll..


På senaste har de inte hänt mycket, vare hemma mestadels &
haft Aslan om dagarna litegrann.. Sen har Christian vare mycket hos oss..


I måndags var de min & älsklings dag, ett år & 9 månader...
Helt underbart, ja älskar dej
gubben..
You're close to my heart!
Du betyder allt för mig & de vet du!


Iallafall, på våran dag skulle vi gå & bowla, men de blev inte av då de vart
för dyrt denna månad, när vi var på bowlinghallen stod de att de kosta
250:- + skohyra!
Så istället gick vi till Hemmakväll & köpte massa chips & hyrde 2 spel,
Buzz & COD Warface 2 till PS3:an...
Men men, kanske återkommer nått i helgen & skriver lite i bloggen..


Men ha de så underbart annars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback