`´ Grattis Sonubai & Erik m.fam `´

Fick nyss ett härligt sms från Sonubai & Erik & det är bara & svara med
ett stort GRATTIS!

En lillebror har kommit till familjen igår kväll 20.58, 51cm lång & 3588g.
Ska bli kul & få se lill snubben sen, han lär vara så söt med så fina föräldrar!

__________________________________

Lite synd bara att man inte var hemma nu så man kunde hjälpa till med Aslan,
men vad kan man göra?
Vi åker iallafall hem idag, har nyss packar & fixat i ordning oss, så nu
är allt så gott som klart, lite småfix kvar bara..
Är hemma i Sundsvall igen vid 19.30 ikväll så vi är
nog tillbaka i Bredsand vid 20.oo tiden.. :)

Min brännskada har blivit mycket bättre, det mesta har spruckit upp så
nu ser det jätteäckligt ut när jag flagnar :/
Självförtroende = noll när man ser ut såhär! :O

Aja, de löser sej.. Blir snart bra igen..
Ska lägga på bandage innan jag drar ut idag så..

I helgen lär det bara bli lugnt, kommer vara trött..
Jo, kanske gå på bio & så eftersom jag & älskling firar 2 år 3 månader på
Söndag :)
Och man passar ju på medans jag har cash!
Sen måste jag träffa älsklings Anna så snart som möjligt när hon är
tillbaka till underbara Sverige, har saknar sönder kvinnan!
Min underbara vän <3
Sen lär jag ju träffa på en sötknuuul till, Ämma! <3
Som flyttar in nu som granne, wonderful! Kan de bli bättre?

Nä, ska sätta telefon på laddning nu, så ja har musik på hemresan!
Se om älskling är klar på toaletten!

__________________________________
Robin
Kristian Hansen <3 Amanda Cecilia Sundman
- Forever, and ever! Always you N' Me!
No Matter what!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback