`´ Jobbintervju `´

Halloj halloj, hoppas alla haft en toppen dag som jag?
Det är härligt väder! Helt underbart att sommaren är här,
håller ni inte med?
Idag klev jag uppp vid 08.3o, gick då ut med Laika, hängde ut ett par kläder på
vädring & sen hoppa jag i duschen, efter duschen drog jag & älskling igenom
lite intervju frågor eftersom jag var så himla nervös, har inte vare på någon intervju
tidigare så!
Sen fixa jag mig & drog med en buss vid 11.oo mot Njurundabommen.
Älskling följde med & Micke mötte upp oss på vägen så dom kunde hjälpa mig & hitta,
det sluta med att efter 40 minuters vandring kände vi oss helt lost & jag fick
panik när det bara var 15min kvar tills intervjun började,
så hitta vi ett hus där en gubbe satt ute & sola så frågade honom om bättre vägbeskrivning,
den väg vi gått var rätt men helt onödig att ta då det fanns en närmare, så han visa oss tillbaka
& jag hitta det precis en minut i 12.oo & de var då intervjun börja, så
happy jag lyckades komma i tid!
Intervjun gick väll helt okej, men det sluta ju med att ni får gratta mig,
jag fick en provanställning på Måndag & ska jobba från 09.oo-14.oo,
wihoooo! Hoppas verkligen det kommer gå superbra!

Ja, efter det skulle jag gå till Njurundabommen igen, lite less man var då, den andra vägen
som vi missa tog det bara 10 minuter imellan!
Efer det åkte vi hem igen, gick ut med Laika & fräscha till oss, sen tog vi bussen
ner till stan en sväng där vi gled runt ett tag, först mötte vi upp gull Maliiin också,
så kul & träffa henne igen! :D Hon sprider sån glädje runt sig! hihi.

Efter det drog vi & kolla runt på lite olika affärer & älskling passade på
att boka en klipptid på Måndag.
Sen åt vi på kebabcity, mhmmm så gott de var!
Sen innan vi åkte hem gick vi in på systemet en sväng också & köpte
lite blandad kärringdricka & smutta på i helgen!

Nu är vi hemma igen & ja har legat & vilat framför tv:n ett tag,
för det är så svalt & skönt inne i sovrummet medans grabbarna har
sutte & gjort lite musik.

Funderar nu på ta en långpromenad med Laika, de skulle nog vara skönt..
Så jag får bort den skräpmat jag slängde i mig idag, nog för  jag gått mycket idag.
Men man kan aldrig träna för mycket om man vill gå ner i vikt..

Hoppas alla får en trevlig midsommar iallafall!

HAHA, även comviq kommentera mitt förra inlägg också.
Tyckte de var lite kul..

PEACE!

Kommentarer
Postat av: cehå

HALLÅ! dudu glömmer nämna intervjun, alltså vilket jobb? jobbigt att kommentera här när det är svart bakgrund med svart text :( ser inte vad jag skriver.. ÄNDRA :( bra att det gick lyckat :D

2010-06-24 @ 20:53:36
URL: http://christienuh.blogg.se/
Postat av: Cissy

Cehå: Ajuste, kan ja ju vara smart & göra också, det är personlig assistent åt en 23årig tjej i Njurunda. :)



Jo, ja vet, men har inte pallat ändrat än då jag ändå ska byta design & allt på bloggen :D



Tack iallafall!

2010-06-25 @ 17:52:30
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback