`´ Linköping's Borna `´

Idag har jag vare ute & åkt runt mycket, mitt över dan hängde jag & Petra
med hennes syster Veronica till Örebro där hon köpte barnvagn.
På hemvägen var vi förbi petras föräldrar där hon låna bil, sen åkte vi till
lägenheten & hämta upp Björn & Robban..
Vi var ner på Hallsta & gjorde lite ärenden, handla.. Var på systemet m.m.
Efter det åkte vi hem igen & Petra for till skolan en sväng & klädde vagnen vid
18.oo & då kom även Ronja hem..
Gjorde mig i ordning då jag fick reda på Robbans kusin Timmie från
Linköping var i Västerås så när Petra kom hem åkte vi dit & hälsa på!
Trevligt, trevligt var det.. Kul & träffa älsklings släkt!
Var inte där så länge då Petra ska kliva upp kl. 04.oo..
Så kom hem för nån timme sen, fika lite.. Kollat FB en sväng & nu kollar vi på film
& ska sova efter jag bloggat klart, först ska jag ladda upp lite bilder & lägga
in nedan:
Timmie

Hjalle
Älskling, Ronja & Petra
Martin, ?, Timmie & Hjalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback