`´ På Tåget `´

Sitter på tåget nu påväg från Hallstahammar - Sundsvall, kring en timme
kvar till man är hemma, äntligen!
Har hemlängtan nu till min & älskling's underbara säng, det
ska bli så underbart & ligga & mysa i den ikväll framför tv:n helt ensamma..
Kommer sakna Laika bara då Christian som har henne inte kunde komma
förbi ikväll, så ska se om jag kan ta bussen eller något till Viskan imorgon
& hämta henne, eller om mamsen/pappsen ska till stan..

De löser sej, de gör det alltid! :D

Trött som ett as, har inte sovit så bra inatt.. 
Så ikväll lär de bli lungt som fan..
Kanske man tar sig tid & lägger upp lite bilder på Facebook eller
nått?

I veckan ska jag hitta på nått med saknade honey, Anna.. 
Hon lämnar mig snart jätte länge & åker till Norge för att jobba,
duktiga kvinna... Själv har jag sökt jobb i flera dagar men
inte hittat många & inte fått svar på dom jag frågat efter...
Men har inte kollat mejlen heller idag, så ska väll ta & göra det nu...

Åh fett skönt det är & kunna ha internet på tåget, man börjar bli bortskämd nu ;)
Hahaha, vi hös pullor!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback