`´ Suger affro hästballe `´

Ja, inget internet nu igen då för Comviq surf suger affro hästballe,
skaffa det inte! Belive me!
Laddade på för en månad & de höll bara typ 4 dagar för mig & älskling, sen
stängde dom ner det för vi hade tydligen använt för mycket internet?
Vad är det för skit?

Anyway, har börjat med träningen nu seriöst, 
igår var jag ut & jogga med älskling & Laika..
Nu för ett tag sen var jag ut & jogga med Aslan en sväng,
skönt väder idag, synd bara att moln kommer & förstör emmellanåt,
de smådugga typ en halv minut också när jag kom hem med Aslan..

Nu för en liten stund sen var Aslans husse förbi & hämtade honom..
Vi prata även om lägenhet i stan också vi ska hyra eventuellt efter sommaren,
han skulle iallafall fixa bilder på den nu eller att vi kan komma & se den..
Ska bli kul & se! :D

Snart midsommar, åker till mamma på fredag då, ska även se till & handla
då medans man får skjuts & sen hälsa på mormor också självklart..
På lördag blir det kanske Viskans parken? Beror på vilka som ska dit..
Men ja, mer om de i helgen, har iallafall internet då..

Nu om ni ska nå mig så får ni ringa / sms:a mig så länge.

Men, ska göra nått & äta nu & diska, sen har ja vare duktig nog idag :)

Kommentarer
Postat av: Comviq

Hej Cecilia,



Vi på Comviq vill gärna passa på att klargöra och tydliggöra vad som menas med 5 GB datamängd som man får med en Månadssurf till Comviq Surf. När du tankar en månad surf gäller det i 30 dagar eller tills 5 GB data har förbrukats. En film är i vanliga fall cirka 700 MB stor och en låt är ungefär 5 MB stor. Med andra ord, om du köper en veckas surf och samma dag förbrukar 1 GB så måste du tanka på nytt för att kunna surfa. Du kan läsa mer om datamängden här http://www.tele2.se/kundservice-faq-dataforbrukning-mobilt-internet.html. Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq.

2010-06-23 @ 18:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback