`´ Sundsvall Idag `´

Ännu hemma hos mamma & pappa, imorgon blir det Sundsvall.. :)
Var en sväng till Viskan igår, men vart inte länge där...
Först var vi till Manuela & Hans Göran också, testa fiska lite..
Men det blåste alldeles för mycket, så vi gav upp snabbt...
Sen visa jag låten som jag & älskling påbörjat för Mano,
och damn, hon rös när hon hörde den... De va riktigt kul!
Hans Göran tyckte det var riktigt bra också, pappa med..
Mamma grät när hon hörde det, haha.. Men det är ju kul dom gillar det =)

Ehum, idag har jag massa småsaker att göra innan jag åker hem till stan,
ska fylla i några tråkiga papper & få dom skickad, kolla upp en massa saker
till chefen imorgon, hon behövde lite refrenser & så..
Ska även packa, hämta cykelställ & cykel hos Ylva som jag ska låna med hem
till Sundsvall..

Sen bär det nog av till Sundsvall & medans vi ändå har skjuts ska vi åka till Willys
& handla också..

Sen kommer inte jag kunna blogga på ett tag igen, har ju inget internet... :/
Så tråkigt, ajuste..

Ska fixa fram bilder också idag till tjejen som ska göra om min blogg...

Ska göra det direkt medans ja kommer ihåg..

Hitta en superbra sida igår också där man kan sälja bilder,
så ja testa på den & la upp bilder här!
Take a look!
__________________________________
Robin Hansen <3 Du betyder allt för mig, var alltid min babe! 
Du & jag mot världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback